گردهمایی رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: گردهمایی رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با حضور معاون آموزش ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گردهمایی رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد امروز (1آذر) با حضور محمدرضا جعفری، معاون آموزش پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور و علیرضا‌ لاور، مدیر کل پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در کانون بسیج یزد برگزار شد.

محمدرضا جعفری، معاون آموزش پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در این مراسم گفت: خداوند در قرآن کریم دارایی های انسان را برشمرده است و اموال و اولاد را برترین دارایی ها نامیده است اما برای آن نیز شرط گذاشته است به نحوی که در صورت ایمان آوردن و عمل صالح انجام دادن آنها می توانند بهترین دارایی برای ما باشند.

وی افزود: عمل صالح اگر بدون ایمان باشد به دردی نمی خورد و ما باید با مشاهده راه خود در خصوص حق و باطل بودن آن تصمیم بگیریم.

معاون آموزش پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور خاطرنشان کرد: ما باید اول برای خود برنامه ریزی داشته باشیم و پس از آن تشکل ها را راه اندازی کنیم و فعالیت کنیم و در این راستا نیز موانع و مشکلات به این جهت است که ما به حدی که باید رشد داشته باشیم این رشد را نداشته ایم.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 10 نفر از رابطین منطقه ای برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تجلیل شد.

کد خبر 502880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha