اسرائیل مانع اصلی ظهور امام زمان(عج) است/ مراقب نفوذ دشمن باشیم

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که «اسرائیل باید از روی صفحه روزگار محو شود چون مانع برای ظهور است» گفت: مقام معظم رهبری چند مدت است که در مورد نفوذ دشمن بحث می‌کنند باید نفوذ را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام مهدی طائب شب گذشته (۵ آذر) در حسینیه جماران بیرجند با بیان اینکه اربعین اعتبار آن به این است که بازگشت به کربلا است، گفت: برخی ها زیارت اربعین را از زیارت عاشورا هم بالاتر دانشته اند.

 

وی با بیان اینکه عاشورا امروز هم زنده است، افزود: امام فرمودند که «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» که این نشان می دهد عاشورا در همه دوران ها زنده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هنگامی که امام حسین(علیه السلام) را شهید کردند در حقیقت امام زمان عصر خود را از دست دادند، گفت: امروز هم فریاد «هل من ناصر ینصرونی» حسین بن علی(علیه السلام) باقی است و عاشورا هم زنده است.

 

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه خداوند هیچ بنده ای را از ابتدای خلقت تاکنون نیافریده است که به اندازه امام زمان(عج)ریاضت کشیده باشد، اظهار داشت: هیچ یک از ائمه ما با حاکم زمان خود بیعت نکردند لذا ظهور امام زمان (عج) مقدماتی دارد که باید فراهم شود.

 

وی با طرح ا ین سوال که مگر قرار نیست که امام زمان از کنار خانه خدا ظهور کنند؛ آیا آنجا فعلا برای ظهور آقا امن است؟ گفت: بیش از  7500 نفر در کمتر از یک ساعت در حادثه منا کشته شدند، به غیر از ایران صدای کدام کشور بلند شد؟ یکی از شرایط ظهور امن بودن کنار خانه خدا در کوتاه و بلند مدت است آیا الان کنار خانه خدا امن است؟

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام راحل فرمودند که ما سه هدف بزرگ داریم، گفت: برچیدن بساط رژیم شاهنشاهی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران و رساندن پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) سه هدف بزرگ امام راحل بود که زمینه ظهور امام زمان را فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه باید برای ظهور آقا فضا و نیروی لازم برای آماده ساختن مردم آماده شود، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در این زمینه باید اقدام کند که در حال انجام است.

 

وی گفت: سال 68 که اوضاع ایران خوب نبود و مشکلات اقتصادی زیادی داشتیم امام راحل برای مردم پیام دادند که «مسئولان جمهوری اسلامی ایران بدانند که مبادا مشکلات اقتصادی آنها را از هدف اصلی که زمینه سازی برای فرج امام زمان(عج) است باز بدارد.»

 

این کارشناس مذهبی سیاسی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که «اسرائیل باید از روی صفحه روزگار محو شود چون مانع برای ظهور است» گفت: مقام معظم رهبری چند مدت است که در مورد نفوذ دشمن بحث می‌کنند باید نفوذ را جدی بگیریم.

 

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه امروز اسرائل در حلقه محاصره حزب الله، حماس و کرانه باختری قرار دارد، ادامه داد: امروز همه دنیا می داند که حماس و حزب الله مسلح هستند و ایران آنها را مسلح کرده است و رهبری فرمودند که کرانه باختری هم باید مسلح شود یعنی اینکه از همه طرف اسرائیل محاصره است و فقط از طرف دریا باز است که بروند و بریزند و در دریا غرق شوند.

 

وی با اشاره به اینکه سوریه محور دسترسی به حماس و حزب الله و کرانه باختری است، افزود: دشمن برای همین موضوع به سوریه حمله کرد و خواست که این کشور را 4 روزه بگیرد و خط مقاومت را بشکند و اسرائیل را نجات دهد اما الان در گل فرو رفته است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر خط مقاومت شکند آزادسازی کنار خانه خدا تا چند سال به تاخیر می افتد یعنی ظهور امام زمان به تاخیر می افتد.

 

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه برجام چند تهدید بزرگ دارد، گفت: یکی گفتمان برجام است که الان جای خدا را با کدخدا عوض می کنند و بجای کمک گرفتن از خدا در مشکلات بدنبال حل آن بوسیله دشمن هستند این درحالی است که ما از ابتدای انقلاب با کمک خدا دست خالی در مقابل تمام دنیا پیروز شدیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از روزی که اسم کدخدا آورده شد هرچه جلوتر می رویم مشکلات ما بدتر می‌شود، وقتی دولت جدید سرکار آمد نفت بشکه ای 100 دلار بود اما اکنون شده 40 دلار و اگر در دی ماه زیر قرارداد نزنند قیمت نفت به کمتر از 30 دلار خواهد رسید.

 

کد خبر 503878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha