نشست تخصصی "پژوهش های امر خیر در حوزه سلامت" برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته پژوهش سومین نشست از سلسه نشست‌های "خیر ماندگار" با موضوع "پژوهش‌های امر خیر در حوزه سلامت" به همت بنیاد آلاء و مشارکت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، همزمان با هفته پژوهش سومین نشست از سلسه نشست‌های "خیر ماندگار" با موضوع "پژوهش‌های امر خیر در حوزه سلامت" به همت بنیاد آلاء و مشارکت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

یکی از ماموریت‌های اصلی بنیادآلاء تمرکز برانجام مطالعات علمی و ترویجی حوزه‌های مختلف امر خیر در کشور است بنابراین در این راستا سلسه‌ نشست‌های خیر ماندگار با هدف تبیین و به اشتراک گذاری اندیشه‌ها و تقویت ادبیات علمی و گفتار پیرامون امر خیر، فرهنگ سازی و ترویج گفتمان احسان و نیکوکاری توسط بنیاد خیریه آلاء برگزار می شود.

 دو نشست در مهر و آبان ماه سال جاری با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه‌‌های مختلف امر خیر برگزار شده است که در آن نشست ها  موضوع "روند ایجاد و گسترش امور خیریه نوین در ایران"  بررسی و تحلیل شد.

سومین نشست از سلسه نشست‌های تخصصی خیر ماندگار با سخنرانی دکتر سارا آقابابا با موضوع "پژوهش های امر خیر در حوزه سلامت"سه شنبه 19 آبان 94 از ساعت15 تا 17 برگزار می شود.

 

عموم علاقمندان می توانند برای حضور در این نشست  به نشانی شهرک غرب، بولوار شهید فرحزادی، تقاطع بزرگراه نیایش، خیابان تربیت معلم، ساختمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، سالن اجتماعات شهید رجایی مراجعه نمایند.

کد خبر 505606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha