اعیاد شعبانیه فرصت آماده شدن برای حضور در میهمانی خداست

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، اعیاد شعبانیه را فرصت خودسازی و آماده شدن برای حضور در میهمانی خدا عنوان کرد و گفت: باید با مطهر کردن روح و جسم خود را برای ماه ضیافت حق آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شب گذشته (17 تیر) در دیدار با جمعی از ایثارگران استان خواستار توجه جامعه به برکات معنوی ماه مبارک شعبان شد.


وی اظهار کرد: اعیاد شعبان فرصتی برای خودسازی و آماده شدن برای حضور در میهمانی خداست.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود:‌ باید با مطهر کردن روح و جسم خود را برای ماه ضیافت حق آماده ساخته و از لحاظ معنوی و روحی برای حضور بهتر در این ضیافت معنوی آماده شویم.


عظیمی یادآور شد: انفاق ‌یکی از راه های صیقل روح و جان است و باید انسان از چیزی که خود دوست می دارد، انقاق کند که جانبازان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و با نثار بخشی از جان خویش کلمه واقعی انفاق را معنی کردند.


وی با اشاره به رشادت های جانبازان 8 سال دفاع مقدس گفت: آنهایی که بدون هیچ تدبیری هویت ایرانی را قبل از هویت اسلامی بیان می کنند، باید به مرور تاریخ بپردازند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و هویت بخشی اسلامی آن اقوام مختلف به فرمان ولی فقیه در زیر یک پرچم با نثار جان خویش نگذاشتند در طول این32 سال قطعه ای از این آب و خاک جدا شود.


پایان پیام/

کد خبر 50568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha