بررسی موعود در نهج البلاغه در نشست های تخصصی فرهنگسرای قرآن

فرهنگسرای قرآن در آستانه فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت نشست های تخصصی موعود در نهج الابلاغه را با حضور محمدمهدی علیقلی از 18 تا 20 تیرماه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرهنگسرای قرآن به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد با سعادت منجی عالم بشریت سلسله نشست‌های تخصصی "موعود در نهج البلاغه" را برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش، این نشست ها از 18 تا 20 تیرماه هر روز از ساعت 17 با حضور محمدمهدی علیقلی در این فرهنگسرا به صورت رایگان و با امکان حضور تمامی علاقه مندان برگزار می‌شود.

همچنین، فرهنگسرای قرآن با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در فضای وبلاگی و تشویق شهروندان به تولید موضوعات مرتبط با کتاب الهی در فضای وب، جشنواره وبلاگ نویسی قرآن را برگزار می کند.

این مسابقه در 3 بخش وبلاگ‌ نویسی با محتوای آموزش‌های قرآن، وبلاگ‌ نویسی با محتوای فعالیت‌های قرآنی و وبلاگ‌ نویسی با محور متون ادبی قرآنی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تا پایان شهریور برای ثبت اطلاعات وبلاگ خود در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به پورتال فرهنگسرای قرآن به نشانی http://quran.farhangsara.ir یا وبلاگ http://quranwebblog.blogfa.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 3-55775141 تماس بگیرند.

بنابر گزارش روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، "مدرسه قرآن مادران" به منظور آشنایی آنها با قرآن و مفاهیم آن به شیوه غیرحضوری قرآن با تولید بسته های برخوردار از تخفیف 50 درصدی در تابستان فعالیت خود را آغاز می کند.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب سوالات بیشتر می توانند با مدرسه مکاتباتی به شماره 55765886 تماس گرفته یا برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری مراجعه کنند.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 50739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha