حضورهیئت حمایت ازکرسی های نظریه پردازی برای نخستین باردرنمایشگاه قرآن

سرپرست معاونت اجرایی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی از حضور فعال دبیرخانه این هیئت با برگزاری نشست‌ها و اجلاسیه‌ها و مناظره‌ها در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا عامریان، سرپرست معاونت اجرایی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، از حضور فعال دبیرخانه این هیئت با برگزاری نشست ها و اجلاسیه ها و مناظره ها در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

 

سرپرست معاونت اجرایی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، با اعلام این خبر افزود: در طول برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در تمام 30 شب این نمایشگاه، 30 نشست، اجلاسیه و مناظره از سوی دبیرخانه برگزار می شود.

عامریان، هم چنین از انعقاد توافق نامه میان دبیرخانه هیئت و آقای سلامت پناه، به عنوان معاون محتوایی نمایشگاه، در دفتر مدیریت نمایشگاه واقع در مصلای تهران خبر داد و در ادامه بیان کرد: در جلسه ای که برگزار شد، مصوباتی میان دو طرف مورد توافق قرار گرفت و طی این توافق، فضایی به مساحت 30 متر مربع در بخش پژوهش جهت غرفه به دبیرخانه هیئت تحویل داده می شود. 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره؛ وی افزود: نشست ها، اجلاسیه ها و مناظره ها از روز پنج‌شنبه، ششم مرداد تا جمعه چهارم شهریور، هر شب از ساعت 21 الی 23 در سالن اصلی نمایشگاه قرآن کریم برگزار خواهد شد.

عامریان از تمامی صاحب نظران و علاقه مندان به نشست ها و اجلاسیه های علمی دبیرخانه دعوت به عمل آورد تا با حضور خود جهت رونق بخشی بیشتر به فضای علمی این نشست ها بکوشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 50793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha