ارایه مشاوره به دانشجویان و طلاب برای تدوین پایان‌نامه‌های قرآنی

حجت‌الاسلام محسنی با اعلام برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن، از ارائه مشاوره به دانشجویان و طلاب برای تألیف پایان‌نامه‌های قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی، مسئول غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن درباره برنامه‌های این دفتر به خبرنگار شبستان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی نهادی حوزوی، انقلابی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و پژوهشی است و همسو با این اولویت‌های کاری به فعالیت‌های قرآنی و عرضه دستاوردهای مرتبط با آیات الهی اهتمامی ویژه دارد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز فرهنگ و معارف قرآن با نظارت این دفتر اظهار کرد: این مرکز همه‌ساله در نمایشگاه قرآن حضوری فعال داشته و آخرین دستاوردهای مرتبط با مصحف شریف را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

حجت‌الاسلام محسنی ادامه داد: حضور در نمایشگاه باید متناسب با نیازهای روز و فرهنگ عمومی جامعه باشد، از این رو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همه‌ساله می‌کوشد تا جدیدترین آثار را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن عرضه کند.

مسئول غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درباره فعالیت‌های جدید این دفتر در نمایشگاه قرآن ابراز کرد: راه‌اندازی غرفه ویژه کودکان و نوجوانان برای نخستین بار به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای مخاطبانی از سطوح مختلف سنی و عرضه فعالیت‌های مرکز فرهنگی دفتر وابسته به معاونت فرهنگی تبلیغی دو فعالیت جدید در نمایشگاه قرآن امسال است.

وی اعلام کرد: فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری با حضور روحانیون هنرمند و در رشته‌های خط، نقاشی روی سفال و معرق با امکان توضیح به بازدیدکنندگان در نمایشگاه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محسنی با بیان این مطلب که عرضه نمونه‌هایی از پژوهش‌های قرآنی دیگر برنامه دفتر تبلیغات اسلامی ویژه نمایشگاه قرآن است، عنوان کرد: آلبومی از موضوعات مختلف پزوهشی همچون ترجمه، اخلاق، تربیت، ادیان و مذاهب در قرآن نیز در غرفه این دفتر برای علاقه‌مندانی که درصدد انجام تحقیقات و پژوهش‌های قرآنی هستند نیز ارایه می‌شود.

وی ارایه مشاوره به طلاب حوزوی برای تدوین پایان‌نامه‌های قرآنی را دیگر برنامه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نمایشگاه قرآن برشمرد و یادآور شد: کارشناسان حاضر در غرفه به طلاب و دانشجویان علاقه‌مند به تدوین پایان‌نامه‌های مستند به قرآن مشاوره‌های لازم را عرضه می‌کنند.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از شش مرداد تا چهار شهریور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 55843

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha