قرآن،کتاب بیداری مسلمین شعار  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن

حجت الاسلام محمدی با اعلام راه اندازی بخش جهاد اقتصادی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از انتخاب شعار قرآن، کتاب بیداری مسلمین برای این دوره همسو با تحولات به وجود آمده در جهان اسلام خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در امور قرآنی با تقدیر از مدیران هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشن قرآنی به خبرنگار شبستان گفت: این تقدیر در آیینی با حضور دکتر سیدمحمد حسینی برگزار و در آن از مدیران بخش های 32 گانه این نمایشگاه و دیگر مسئولان اجرایی هجدهمین دوره تقدیر شد.

وی با بیان این مطلب که هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در مساحتی بالغ بر 90 هزار متر مربع برپا شده بود، اظهارکرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین که امروز برگزار شد از تمامی مدیرانی که تلاش آنها بازدید حداکثری مخاطبان از نمایشگاه قرآن را درپی داشته است تقدیر به عمل آورد.

حجت الاسلام محمدی مشارکت حداکثری نهادهای قرآنی را رویکرد اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن عنوان کرد و ادامه داد: همسو با این سیاستگذاری و نیز با تاکید وزیر بر ارائه فاخرترین آثار تولید شده با محور قرآن در این نمایشگاه تلاش می شود تا این تفرجگاه مذهبی برترین هنرهای قرآنی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

قائم مقام وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در امور قرآنی با اعلام بررسی شعارهای مختلف برای نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن بیان کرد: همسو با موج بیداری شکل گرفته در جهان اسلام که ملت های مسلمان را در برابر حکومت های مستبد برانگیخته است، شعار "قرآن، کتاب بیداری مسلمین" برای نمایشگاه نوزدهم تعیین شده است.

وی از راه اندازی بخش های جدید در نوزدهمین نمایشگاه قرآن خبرداد و خاطرنشان کرد: بخش های جهاد اقتصادی همسو با عنوان انتخابی سال 90 توسط رهبر معظم انقلاب، عترت(ع)، غدیر، قرآن ساعد یا همان ادعیه، برخی از ائمه معصوم(ع) و مهدویت از جمله بخش های جدید است که در نمایشگاه نوزدهم قرآن پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

 

 

 

 

کد خبر 28775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha