مسیرهای 3 گانه شرکت اتوبوسرانی ویژه بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن

مسیرهای 3 گانه شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور سهولت هرچه بیشتر در حمل و نقل بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مسیرهای ویژه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن برای سهولت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، مصلای امام خمینی (ره) با عبور از خیابان شهید مفتح، میدان هفتم تیر، خیابان کریم خان زند، بلوار کشاورز، خیابان کارگر، خیابان انقلاب اسلامی و میدان آزادی با مبلغ 3 هزار ریال مسیر شماره یک این شرکت را به خود اختصاص می دهد.

همچنین، حرکت از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و عبور از خیابان شهید بهشتی، بزرگراه مدرس، بزرگراه رسالت و فلکه چهارم تهرانپارس با نرخ کرایه 3 هزار ریال مسیر شماره دو این شرکت برای حمل و نقل بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی قرآن است.

بنابر گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن، مسیر شماره 3 این شرکت از مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده و با عبور از خیابان شهید مفتح، خیابان سعدی، میدان امام خمینی (ره) و خیابان های خیام، شوش غربی و شهید رجایی به میدان شهرداری شهرری با کرایه 4 هزار ریال منتهی می شود.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 6 مرداد تا 4 شهریور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 55733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha