اعلام برنامه های سومین همایش ملی مدیران موسسات قرآن و عترت (ع)

سومین همایش ملی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت (ع) با حضور نمایندگانی از سراسر کشور و با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین همایش ملی مدیران "مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت (ع)" پنجشنبه، 6 مرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رحیم پورازغدی، عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی در مجتمع آدینه برگزار می شود.

بنابراین گزارش، این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده و با سخنرانی دکتر حسینی و رحیم پرو ازغدی کار خود را در بخش نخست ادامه می دهد.

همچنین، این همایش در بعدازظهر با سخنرانی ابوالفضل بهرامپور، مترجم قرآن و کارشناسان مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور با محور ارتقای کمی و کیفی موسسات قرآن و عترت (ع) از طریق اعمال شیوه های مدیریتی ادامه می یابد.

این گزارش می افزاید: تجلیل از مدیران برتر مؤسسات قرآنی و استفاده از دیدگاه های آنها، تعیین شاخص های یک مؤسسه استاندارد توسط رضا سلامت پناه، مدیر پژوهش و برنامه ریزی مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور و بررسی نظام آموزش قرآن کشور با حضور محمدحسین فریدونی، عضو کارشناس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از دیگر برنامه های این همایش است.

بنابر گزارش روابط عمومی مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور، مدیران موسسات قرآن و عترت (ع) در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن که پنجشنبه، 6 مرداد با حضور رییس جمهور برگزار می شود، شرکت می کنند.

شایان ذکر است، سومین همایش ملی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت (ع) فردا از ساعت 8 تا 20 در دو بخش صبح و عصر در مجتمع آدینه واقع در تهران، اتوبان شهید همت غرب، جنت‌آباد شمالی، بلوار انصارالمهدی(عج)، خیابان ایرانشهر جنوبی، خیابان میثاق، خیابان شقایق کوچه دهم برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 54900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha