وحدت حوزه و دانشگاه باید برندسازی شود

خبرگزاری شبستان: مسئول نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، یکی از عوامل توسعه و ترقی جامعه و تعامل علم و معرفت دینی است.

حجت‌الاسلام دکتر شمس الله سراج، مسئول نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: اگر اراده‌ای برای بندسازی وحدت حوزه و دانشگاه وجود داشته باشد این کار حاصل شدنی است.

 

وی، بابیان اینکه تجربه نشان می‌دهد که کار نشد ندارد، افزود: این کار باهمت والایی که در حوزه و دانشگاه وجود دارد انجام خواهد شد و امید است که یک روزی برسد از پروژه‌های که به‌نوعی حاصل کار این دو قشر است بهره‌برداری شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، گفت: در کشور ما کم نیست قوانینی که به خاطر ضعف کم‌کاری یکی از این دو قشر می‌لنگد و اگر هر دو بخش، پای‌کار باشند، بسیاری از قوانین ما در حوزه‌های مختلف اجرایی شده و زمینه جامعه و مدینه فاضله فراهم می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سراج،  بابیان اینکه اگر یک مقدار رسالتی که بر دوش این دو قشر است جدی گرفته شود، فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام خواهد شد، گفت: البته اراده  و پشتکار  وجود دارد و امید می‌رود که با تعامل و وحدت هر دو بخش حوزه  و دانشگاه، شاهد ترقی  توسعه هر چه بیشتر جامعه باشیم.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیق یکی از محورهای اصلی تعامل حوزه و دانشگاه‌هاست که در سال همدلی و هم‌زبانی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، می‌توان با وحدت هر چه بیشتر و همراهی علم و معرفت، شاهد حرکت جامعه به سمت توسعه مدنظر رهبر عزیز انقلاب اسلامی باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 508857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha