دیدار 40 قرآن آموز موسسه امام رضا (ع) با آیت الله جوادی آملی

مدیر موسسه قرآنی امام رضا (ع) از دیدار 40 نفر از قرآن آموزان ممتاز این موسسه با آیت الله جوادی آملی سه شنبه، 21 تیرماه خبرداد.

علی رجبی، مدیر موسسه قرآنی امام رضا (ع) از دیدار قرآن آموزان ممتاز این موسسه با آیت الله جوادی آملی خبرداد و به خبرنگار شبستان گفت: این دیدار با حضور 40 قاری و حافظ ممتاز موسسه سه شنبه، 21 تیرماه برگزار می شود.

وی درباره دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این دیدار بیان کرد: علاوه بر دیدار مولف تفسیر تسنیم کارگاه آموزشی با حضور حجج اسلام رجبی، مرادی و عظیما و مجید زکی لو، مدرس قرآن برگزار می شود.

رجبی با اشاره به تدارک گسترده موسسه امام رضا (ع) ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: حضور فعال در 50 مسجد در سطح شهر تهران برای اجرای برنامه توسط قراء و حفاظ این موسسه مهمترین برنامه ای است که به صورت رایگان و درپی اعلام آمادگی مساجد اجرا می شود.

مدیر موسسه قرآنی امام رضا (ع) ادامه داد: این برنامه ها در مدت زمانی بین 15 تا 20 دقیقه و با تلاوت قرآن توسط قاریان، حافظان و سخنرانی پیرامون مباحث روز از منظر مصحف شریف اجرا می شود.

وی با بیان این مطلب که موسسه امام رضا (ع) همچون گذشته تنها به آموزش حفظ نظر ندارد، یادآور شد: ارائه آموزش درباره قرائت و مفاهمی قرآن و نیز نهج الابلاغه همسو با این تغییر رویکرد صورت گرفته است.

پایان پیام/
 

کد خبر 50929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha