رونمایی از کتاب «مهاجران الی الله» در اختتامیه مسابقات کشوری اذان و معارف

خبرگزاری شبستان: کتاب «مهاجران الی الله»، دقایقی پیش، سه شنبه یکم دی ماه، در آیین اختتامیه مسابقات کشوری اذان و معارف رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان به کرمانشاه، کتاب «مهاجران الی الله»، دقایقی پیش، شامگاهِ سه شنبه یکم دی ماه، در آیین اختتامیه مسابقات کشوری اذان و معارف، رونمایی شد.

در این مراسم، حجت الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی و کریم دولتی، مشاور عالی سازمان اوقاف و امور خیریه و تعدادی از اساتید قرآنی حضور داشتند.

شایان ذکر است کتاب «مهاجران الی الله» شامل مطالبی خواندنی و متفاوت از زندگی و خاطرات حسن دانش و محسن حاجی‌حسنی کارگر، نفرات اول و دوم سی وهفتمین مسابقات سراسر قرآن و نمایندگان ایران اسلامی در مسابقات بین المللی مالزی است. ضمنا این کتاب، یک جلد از محصول چند جلدی است که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریمِ سال آینده عرضه می شود.

 

 

 این کتابدر قالب روایت داستانی، خلاصه بخش‌ هایی از زندگی این دو قاری را روایت می‌کند و در انتهای آن، بازخوانی بیانات و مواضع مقام معظم رهبری درباره فاجعه تلخ و جانسوز منا است که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و منتشر شد.

کد خبر 509800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha