آموزش‌های فرهنگی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: آموزش‌های فرهنگی در حال حاضر از مهم‌ترین نیازهای جامعه ما و قشر مددجویان این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد این استان، ضیاء رضایی در جمع تعدادی از طلبه‌های موردحمایت این نهاد، اظهار کرد: به همین خاطر کمیته امداد در ساله‌ای اخیر فعالیت‌های فرهنگی را در سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده که دربرگیرنده آموزش‌ها و برنامه‌های متنوعی در این زمینه است.

 

وی، افزود: افتخار این نهاد در این است که به‌صورت جدی به مقوله‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های فرهنگی و دینی، اوقات فراغت و همچنین تقویت بنیه دینی و مذهبی خانواده‌ها به‌صورت جدی پرداخته است.

 

رضایی، تصریح کرد: ازلحاظ آسیب‌های اجتماعی نیز کمیته امداد و قشر مددجویی نسبت به سایر سازمان‌ها وضعیت مناسب‌تری دارند.

 

وی افزود: اهتمام جدی این نهاد به مقوله‌های فرهنگی خانواده‌ها باعث گردیده که در سالهای اخیر این نهاد همواره به عنوان یکی از سازمانهای موفق و برگزیده در این زمینه معرفی شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد حمایت از قشر دانش آموز، دانشجو و طلبه عضو خانواده های مددجویی بوده است که بخش عمده ای از اعتبارات فرهنگی امداد در این زمینه هزینه می شود.

 

رضایی، خاطرنشان کرد: حمایت‌های امداد در این زمینه باعث شده در سالهای اخیر بسیاری از فرزندان خانواده‌های مددجو به مدارج عالی علمی و تحصیلی راه پیدا کنند و این افتخاری برای این نهاد خدمت گذار است.

کد خبر 510787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha