وقف کاری جهادی است که رسانه‌ها باید آن را تبلیغ کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شمیرانات گفت: وقف یک کار جهادی است که ما باید آن را با توجه به نیازهای روز هدفمند کنیم در این زمینه رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما باید به مردم اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام علیرضا زینالی مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شمیرانات، در حاشیه همایش یاوران وقف که در امامزاده صالح برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: وقف یک عمل حسنه و ماندگار است که مردم علاقه‌مند هستند تا با این مقوله آشنا شوند در گذشته خیران به وقف توجه ویژه داشتند امروز ما باید به مردم اطلاع رسانی درست داشته باشیم تا آنها نسبت به بحث وقف مشتاق شوند.

وی افزود: فرهنگ غنی وقف می‌تواند پاسخگوی این خواسته دوستان باشد که بخواهند حسنات اموال آنها ماندگار شود، در این همایش واقفانی که سال 94 وقف داشتند معرفی می‌شوند.

مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف شمیرانات، عنوان کرد: در زمینه وقف و ارزش آن اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم است امروز ما در عرصه پژوهش بسیار به وقف نیازمند هستیم تا به نوعی علم را در کشور توسعه و گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام زینالی در پایان  خاطرنشان کرد: وقف یک کار جهادی است که ما باید آن را با توجه به نیازهای روز هدفمند کنیم در این زمینه رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما باید به مردم اطلاع‌رسانی داشته باشند تا از موقوفات برای پاسخگویی به نیاز جامعه در عرصه های مختلف مسائل دینی و فرهنگی استفاده شده و کمکی برای نظام باشد.

 

کد خبر 510827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha