ارتقای امنیت جامعه نیازمند مشارکت مردمی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی خرم آباد با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت و همکاری نیروی انتظامی و بانک ها، افزود: بانک ها باید امنيت سرمايه مردم را به خوبي تامين كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ حسين نجفي، فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، امروز(6دی) در دیدار با مدير امور شعب بانک ملي لرستان، گفت: افزایش مشارکت مردم با نیروی انتظامی در اقتدار این نیرو و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

 

وی  افزود: تعاملات برون سازماني نیروی انتظامی با ارگان ها و نهاد و مردم می تواند در کاهش آسيب هاي اجتماعي نقش بسزایی داشته باشد.

 

سرهنگ نجفی با بیان اینکه امنیت بستر رشد و توسعه جامعه است، افزود: تلاش برای تامین امنیت در جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهم ترین رویکردهای نیروی انتظامی خرم آباد است.

 

وی با اشاره به تغييرات و پيچيدگي هاي سبک زندگي درجامعه بشري، خاطرنشان کرد: این تغییرات جدید سبک زندگی مستلزم اتخاذ تدابير امنيتي-انتظامي ويژه درعرصه هاي گوناگون است.

 

سرهنگ نجفی، خاطرنشان کرد: این مهم در سایه مشاركت مردم، تعامل سازنده و مثبت سازمان ها و ادارات با نیروی پلیس محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به  نقش بانک های عامل در زندگی مردم، ابراز کرد:  تعامل و همكاري هدفمند و متقابل ناجا و بانك ها جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي ضروری است.

 

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه بانك ها بايد امنيت سرمايه مردم را به خوبي تامين كنند، افزود: بانک ها باید در توسعه امكانات فني و ماموريتي خود پيشرو باشند.

 

وي بر تجهيز کردن شعب به سيستم هاي امنيتي از قبيل دوربين هاي مداربسته و سيستم هاي آژير خطر تاکيد کرد.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد، اظهار کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند با تامین امنیت جامعه، در جهت افزایش اعتماد مردم به پلیس اقدام کند.

کد خبر 510931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha