حماسه ۹ دی اعلام وفاداری به ولایت بوده است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت اراک گفت: حماسه ۹ دی به نوعی اتحاد بین ملت، حاکمیت و اعلام وفاداری به ولایت بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی پور امام جمعه موقت اراک امروز(6دی) در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت 9دی روز بصیرت گفت: اقتدار و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و فداکاری های امام راحل (ره)، هدایت های مقام معظم رهبری و همراهی تمامی ملت ایران است که در چارچوب ولایت مداری قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب اسلامي تاكنون کشور با رویدادهای بسیاری مواجه بوده است افزود: هیچ یک از فتنه ها نتوانسته انقلاب را از مسیر پیشرفت بازداشته و یا حرکت آن را کند کند، زيرا مردم تحت لوای ولايت فقيه از هيچ چيز فرو گذار نكرده و در صحنه های مختلف نقش ارزشمند خود را ايفا کرده اند.

 

حجت الاسلام حسینی پور اظهار کرد:  حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران در شرایط دشوار، حساس و غبارآلود فتنه دارای بصیرت کافی بوده و حق را از باطل تشخیص می دهند.

 

اراک میزبان حضور آیت الله نوری همدانی

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد حاجی‌پور، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی از سفر حضور آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر شیعه به استان مرکزی خبر داد و گفت: حضور در مصلی اراک در صبح روز پنجشنبه دهم دی و حضور معظم له در جمع عموم مردم شهید پرور اراک از برنامه های سفر آیت الله نوری همدانی به استان است.

 

وی افزود: این سفر همزمان که با هفته وحدت صورت می‌گیرد، آیت الله نوری همدانی در سفر خود به استان حوزه خاتم الانبیاء را افتتاح می‌کند.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام عباس هاشمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز به ارائه برنامه های این شورا در روز نهم دی پرداخت و گفت: به این مناسبت 20 هزار بروشور در رابطه با موضوع بصیرت و ولایت فقیه در استان مرکزی توزیع می شود.

 

وی افزود: حضور باشکوه و گسترده ملت ایران در حماسه ماندگار 9 دی سبب خنثی شدن فتنه 88 به طور کامل شد و ملت ما در حماسه 9 دی با بصیرتی که داشتند از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کردند و دشمنان را از نقشه‌های خود مأیوس کردند.

کد خبر 510969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha