علاقه‌مندی مردم به اسلام و ولایت فقیه، خط بطلان فتنه ۸۸بود

خبرگزاری شبستان:رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي استان مازندران با بيان اينكه توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب در سال ۸۸با بصيرت ملت آگاه ايران خنثي شد، گفت: علاقه مندي و ارادت مردم به اسلام و ولایت فقیه، خط بطلان فتنه ۸۸بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از ساري، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي استان مازندران امروز(9دي) در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دي ماه با عنوان حماسه نسل ها در مجتمع فرهنگي هنري اهل بیت (عليهم السلام) مركز مازندران، حماسه 9 دی سال 88را حماسه ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ايران دانست و گفت: 9دي سال 88 بيش از 40 میلیون نفر مرد و زن از همه گروه هاي سني در سراسر کشور با سردادن شعار و فرياد مرگ بر آمريكا، توطئه و فتنه بزرگ دشمنان اسلام و انقلاب را خنثي نمودند.

 

وی با اشاره به فرموده رهبري(دامت بركاته) درخصوص 9دي حماسه تجلي قدرت دست خدا و حركت ماندگار ملت ايران، تصریح کرد: این حرکت ماندگار تحت عنوان روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت با حضور مردم ولايت مدار و عاشق انقلاب و خاندان عصمت و طهارت(عليهم السلام)  برای همیشه ماندگار می‌ماند.

 

حجت الاسلام يوسف پور با بيان اينكه سال 88استكبار جهاني با پياده سازي انقلاب رنگي قصد نفوذ در ايران اسلامي را داشتند، اظهار داشت: در این روز مردم آگاه و با بصيرت باردیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

 

وي با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي ايران این طرح را با نام انقلاب مخملي در 22 کشور جهان پياده نمودند، خاطرنشان كرد: علاقه‌مندی مردم به اسلام و ولایت فقیه، خط بطلان فتنه 88بود.

 

حجت الاسلام يوسف پوربا اشاره به اينكه به فرموده مقام معظم رهبري برنامه 9 دی باید تبييني و با بازگو نمودن اهداف فتنه‌گران جهت بصیرت‌افزایی مردم برگزار شود، گفت: مراسم بزرگداشت 9دي امسال در تمامي بخش ها، روستاها و شهرهاي استان درحال برگزاري است.

 

کد خبر 511604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha