۹ دی، بصیرتی مردمی در راستای ولایت پذیری بود

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز ۹ دی بیان کرد: ۹ دی، بصیرتی مردمی در راستای ولایت پذیری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز( 9دی) در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: آمریکای جنایتکار و حامیان وی نیز بدانند همانطور که مردم در روز 9 دی فتنه 20 ساله را نقش برآب کردند همچنان با بصیرت در مقابل آنها ایستاده است.

وی افزود: در ایران کسی انتخاب می شود که بیشترین آرا را در صندوق ها داشته باشد دشمنان 20 سال برای آن برنامه ریزی کردند اما مردم ما عاشورایی هستند و به محض دیدن برنامه آنها در جهت براندازی در روز 9 دی به میدان آمدند و فتنه را ریشه کن کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز هم آمریکایی ها بدانند اگر می خواهند در انتخابات پروژه نفوذ را پیگیری کنند مردم ما بیدار هستند و با اطاعت از ولایت فقیه در پروژه نفوذ هیچگاه اجازه نمی دهیم که حامیان آمریکا در کشور مسئولیت را بر عهده بگیرند .

فتوحی تصریح کرد: هدف دشمنان در سال 88 براندازی بود و مردم این نقشه ها را شکست دادند.

وی ادامه داد: ای کسانی که می خواهید آمریکا و فتنه را در کشور تطهیر کنید بدانید که مردم ما اعتمادی به شما ندارند و آمریکا  را شیطان بزرگ و دشمن اسلام و قرآن را آمریکا می دانند و آمریکا را حامی اسرائیل سوز و عربستان کودک کش و داعش کودک خور می دانند و پروژه نفوذ وی را با حضور حماسی در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی از بین می برند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حامیان شیطان بزرگ که برای تعامل با آمریکا تبلیغ می کنند اینقدر آبروی خود را نبرند و بدانند که اسلام به تمام دنیا رسیده است و تنها شما ذلیل و خوار خواهید شد و سرنگون هم می شوید.

کد خبر 511618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha