حماسه ۹ دی تجلی میثاق امت با ولایت است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی همچون برگ زرینی می درخشد زیرا در این روز ملت ایران اسلامی بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس کردند.

محسن شکرنیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: 9 دی روز تجدید بیعت امت با ولایت، آرمان های امام راحل و ارزش های اصیل اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد بصیرت ملت ایران اسلامی است، افزود: مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی  به تمامی فتنه گران و دشمنان اعلام کردند که حق نفوذ به ایران اسلامی را ندارند.

 

شکرنیا خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در این روز با خنثی سازی توطئه های دشمنان ثابت کردند که هرگز فریب نیرنگ‌های دشمنان را نمی‌خورند بلکه همیشه محکم‌تر از قبل در مقابل دسیسه‌های آنان ایستادگی می‌کنند.

 

این مسئول ادامه داد: هرساله با یادآوری این روز بزرگ در واقع می‌خواهیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی درس عبرت بگیرند که ملت ایران اسلامی هیچ گاه به آنان اجازه دخالت در امورات داخلی کشور را نمی‌دهد و اهداف این پیام به نسل جوان منتقل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در تظاهرات 9 دی  به جهانیان ثابت کردند که همیشه از آرمان های انقلاب اسلامی در مقابل بیگانگان محافظت خواهند کرد.

 

کد خبر 511593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha