۹ دی یادآور فتح الفتوح جبهه اسلامی در برابر جبهه استکبار است

خبرگزاری شبستان: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن گرامیداشت حماسه جاویدان و به یادماندنی نهم دی ماه سال ۸۸، تصریح کرد: ۹ دی، یادآور فتح الفتوح جبهه اسلامی در برابر بزرگترین فتنه معاصر و جبهه استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی در تجمع بزرگ گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی در میدان انقلاب شهر بندرعباس گفت: فتنه 88، جنگ نرم احزاب مختلف جبهه کفر در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی بیش از 10 ساله استکبار بود.

 

وی با بیان اینکه طراحی فتنه در اتاق فکر آمریکا برنامه ریزی شده بود، افزود: سناریو نوشته بودند که اگر کاندیدای مورد نظرشان رای آورد چه کارهایی انجام دهند و اگر رای نیاورد به چه اقداماتی دست بزنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی اظهار داشت: براساس گفته«مک کین»، سناتور معروف امریکایی که چهار سال قبل از فتنه و در سال 84  برنامه ریزی کرده بودند تا نظام اسلامی ایران را با جنبش سبز منهدم کنند، این نشان دهنده این است که طراحی این فتنه زیر سر آمریکا بوده است.

 

حاج صادقی با اشاره به 200 روز فتنه گری دشمن با بهره گیری از عناصر داخلی و برخی فریب خورده ها، ابراز کرد: اما در سال 88 دو روز بزرگ را شاهد بودیم که توانست فتنه را در نطفه نابود کند.

 

وی ادامه داد: در 29 خرداد، که روز تجلی ولایت و نورافشانی ولی خدا بود، مقام عظمای ولایت با خطبه الهی تاریخی خود، حجت را برای کسانی که فریب خورده بودند، تمام کرد. اما عده ای بعد از این خطبه نیز به خاطر مبتلا بودن به شهوات دنیوی، به صراط مستقیم نیامدند و مردم عاقبت در 9 دی با بصیرت و درک به موقع وارد صحنه شدند و تیر خلاص بر تابود پوسیده فتنه زدند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پایداران انقلاب اسلامی باانتقاد از برخی که از اسلام رحمانی سخن می گویند، عنوان کرد: خداوند در قرآن، ابتدا از ما تبری و سپس تولی می خواهد؛ هرگز با دوستی با دشمن خدا، کسی به سعادت نمی رسد.

 

وی با اشاره به اینکه جز با فرهنگ «هیهات من الذله» و استکبارستیزی نمی توان در برابر زیاده خواهی استکبار ایستاد، اذعان کرد: برخی فکر می کنند مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور، با رفاقت با کدخدا مرتفع می شود؛ در حالی که پیام 9 دی، مقاومت، ایستادگی و سازش ناپذیری است.

 

حاج صادقی با اظهار اینکه حرف امروز آمریکایی ها نسبت به ملت ایران این است که شما مرگ تدریجی را بر ما تحمیل کردید، یادآور شد: در گذشته جوانان مبارز فلسطینی با سنگ با صهیونیست مقابله می کردند ولی امروز با موشک از خودشان دفاع می کنند و یا رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه لشکرهای عربی را در کوتاه ترین زمان ممکن شکست داد ولی در جنگ 22 روز حماس و 33 روزه حزب الله مجبور به پذیرش شکست شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: 9 دی، 2 ویژگی برجسته داشت، خوجوش بودن ملت که بیانگر بصیرت آحاد مردم است و دیگری تجلی « تبری از دشمن و فتنه گران و تولی و پیوند امت با ولایت» بود.

 

وی افزود: امروز دشمنان نظام به یک جمع بندی رسیده اند و می گویند که تا مادمی که این امت با رهبری پیوند دارد، شکست ناپذیر است و از این رو باید نقطه اتصال را هدف قرار داد و کاری کرد که این پیوند عمیق گسسته شود؛ ولی شما در 9 دی آمدید و نشان دادید که این ملت اهل کوفه نیست و نمی گذارد مسلم امامش غریبانه به شهادت برسد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام با نقشه جدید نفوذ است، تصریح کرد: نفوذ یعنی وارد شدن دشمن بدون اینکه احساس شود؛ آنها می دانند که نمی تواند در بدنه انقلاب، آدم های صددرصد آمریکایی را وارد کنند از اینکه رو به دنبال وارد کردن افراد 50 درصد فکر آمریکایی در بدنه نظام هستند.

 

وی با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات در اسفند ماه سال جاری، تاکید کرد: ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی کسانی را به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بفرستند که استکبار نه تنها خوشحال شود، بلکه عصبانی شود و به گفته شهید بهشتی« از این عصبانیت بمیرد».

 

وی افزود: کسانی را انتخاب کنیم که آمریکا از انتخاب آنها امیدوار نشود و جرات فریاد کشیدن بر سر استکبار داشته باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی با ابراز اینکه نفوذ دوم که از نفوذ اول خطرناکتر و نیاز به مراقبت بیشتر مردم دارد، نفوذ فکری و غیر فیزیکی است، گفت: دشمن درصدد است که به گونه ای القا کند که باید به لحاظ فکری با دنیا همراه باشیم.

 

وی افزود: دشمن با سرمایه گذاری های کلان در حوزه فرهنگی به ویژه ماهواره و فضای مجازی، به دنبال این است که جوانان ما را از فرهنگ اسلام ناب محمدی به سمت دیگری سوق دهد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی بر این باورند که استکبار گاو است و نباید با شاخ آن درگیر شد بلکه باید شیرش را دوشید، تصریح کرد: استکبار گاو نیست، بلکه سگ وحشی و شیر درنده است.

 

حاج صادقی افزود: دومین ویژگی یک کاندید نظام اسلامی این است که بداند در این کشور، یک سکاندار بیشتر وجود ندارد و آن مقام معظم رهبری(حفظه الله) است؛ زیرا طی سه دهه و اندی از عمر انقلاب ثابت شده است که پیشرفت، تعالی، اقتدار، عزت و موجودیت ما، به تبعیت از رهبری است.

 

وی با تاکید بر اینکه اهتمام جدی به اجرای مطالبات رهبری توسط مسئولان در نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هرکسی که در برابر رهبری بایستد فرقی نمی کند که در چه لباسی و یا از چه جریانی باشد، محکوم به نابودی است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به دشمنان گفت: بدانید این ملت در برابر فتنه های مختلف نظیر فتنه دهه 50، قرار گرفتن مرجع تقلید در برابر امام، تغییر زاویه قائم مقام با معمار کبیر انقلاب و فتنه 88 آب دیده شده است و در انتخابات اخیر نیز یکبار دیگر ملت ایران بصیرت خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

 

وی با اشاره به اینکه پیام امروز مردم، تداوم انقلاب جز بر محور ولایت نیست، افزود: ما وحدتی را می پسندیم که بر محور توحید باشد و ولایت، تجلی توحید است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی به سخنان روز گذشته رهبری که فرمودند: « من به سیاستمداران کشورهای اسلامی امیدی ندارم» اشاره کرد و خطاب به ملت های مسلمان گفت: بیدار باشید و ببینید که استکبار با مسلمانان در کشورهای مختلف چه می کند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه استکبار در حال اهتزار است، خاطر نشان کرد: خود آمریکایی های معترفند که ایرانی ها کاری کرده اند که استکبار ذره ذره در حال آب شدن است و شاخص های ابرقدرتی را دارد از دست می دهد.

 

 

 

کد خبر 511599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha