خون های مطهر پاسداران ایرانی و لبنانی، فتح قدس را ندا می دهد

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به رشادت های پاسداران اسلام گفت: خون های مطهر پاسداران ایرانی و لبنانی، فتح قدس را ندا می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی گندمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد امروز( 28 دی) در مراسم بزرگداشت شهید سردار الله دادی در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: شهید الله دادی، فرماندهی شجاع و مطیع امر ولایت بود که رزمندگان خاطرات او را هرگز از یاد نمی برند.

وی افزود: این سردار شهید که به دست ناپاک و ارتش کودک کش صهیونیست به شهادت رسید نمونه ای از رزمندگانی است که از اسلام ناب محمدی دفاع کرده و مرز برایشان مهم نیست و در هر کجا در مقابل استکبار می ایستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: خون های مطهر پاسداران ایرانی و لبنانی فتح قدس را ندا می دهد و خون این شهدا هرگز اجازه ورود دشمنان نمی دهند.

حجت الاسلام گندمی گفت: اگر آمریکاییها انقلاب اسلامی را به جنگ نیابتی فرا می خوانند دور نیست که سربازان حضرت مهدی بر سر بانیان و نسل کشان فرو آیند و برای همیشه عالم را از لوس این شیاطین پاک کند.

کد خبر 516093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha