وحدت قرآن و عترت مهمترین هدف ما در استان یزد است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی قرآن از عترت گفت: وحدت قرآن و عترت مهمترین هدف ما در استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد روز گذشته ( ۱۴ شهریور) در جمع تعدادی از اصحاب رسانه استان یزد در دفتر فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز نقطه قوت ما در مقابل آمریکا، نیروهای مومن، انقلابی و خوشنام است که طرف مقابل آن را ندارد.

 

وی افزود: انسجام و وحدت یک راهکار اساسی برای پیشرفت انقلاب است و در این راستا نیز ما معتقدیم بایستی قرآن و عترت را در کنار هم داشته باشیم و از جدایی آن بپرهیزیم و راه های مقابله با آن را نیز علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی می دانیم.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: هدف دشمن جدایی قرآن و عترت است و می خواهند با اسلام سازی، ولایت فقیه را همچون امام علی (علیه السلام) خانه نشین کنند.

 

فتوحی بیان کرد: کنار گذاشتن ولایت فقیه به معنی اسلام قرآنی است و هدف دشمن نیز بر همین اساس است.

 

وی افزود: نگذارید در استان یزد در هیچ کجا منبر پیامبر اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم) به چوب تبدیل شود و اگر در بالای منبری به نفع آمریکا و علیه ولایت فقیه حرفی بزنند این منبر به چوب تبدیل می شود.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: برای حاکمیت دینی باید تلاش شود تا جمهوری اسلامی به حکومت دینی تبدیل شود و از مسئولین نیز در هر جایی که کوتاهی کرده اند بازخواست اسلامی شود.

 

وی افزود: ما با برگزاری کنسرت ها و حضور خوانندگان مشکلی نداریم اما معتقدیم که باید شئونات آن حفظ شود و اسلام را در برگزاری این مراسم ها پیاده کنیم.

کد خبر 571203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha