هدف دشمن دوری مردم از هدف های انقلاب است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت مشاهده محسوس عوامل بقای اسلام در جامعه گفت: هدف دشمن دوری مردم از هدف های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز (15 مهر) در همایش بسیجیان طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: ما امروز باید در استان یزد عوامل بقای اسلام را به خوبی مشاهده کنیم که از جمله این عوامل را می توان عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر نام برد.

 

وی افزود: دشمن امروز می خواهد که اسلام و هدف های انقلاب را از مردم دور کند و بین مردم و آنها فاصله بیافتد ولی ما نباید اجازه دهیم و بدانیم که این برنامه ها خطرناک است و به ضرر بشریت تمام می شود.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: مفاهیم و تعالیم اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه و آله و سلم) در محیط کار و همه جای استان یزد باید احیا شود و طوری شود که در محیط کار اسلام و احکام آن حس شود.

 

فتوحی خاطرنشان کرد: ما باید دائم در حال پیشرفت باشیم و بدانیم  دشمن به دنبال خاکریز نرم است ولی باید در مقابل آنها بیایستیم و آنها را متوقف کنیم.

 

وی بیان کرد: بهترین روش حمله ما به دشمنان در جنگ نرم و جلوگیری از نفوذ است که راهکار آن نیز شناسایی نقاط در استان که دشمن در حال نفوذ و رخنه در آن است و نیرو انقلابی در این زمینه به خوبی باید عمل کنند.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیجیان و حزب اللهیان و همگی باید همه جای استان یزد در میدان باشند و اگر جایی نباشند حتما دشمن نفوذ می کند و ضربه می زند.

 

فتوحی بیان کرد: حضور بسیجیان در صحنه ها عبادت است و ارزشی برای آنها است و اگر نیروی انقلابی در میدان باشد فضیلت های اسلام اشاعه پیدا می کند.

 

وی گفت: همه باید دست به دست هم داده و یکصدا و یک گام در مقابل نفوذ غرب بایستیم و اجازه چنین کاری نیز ندهیم.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در جهاد کبیر در زمان پیشرفت و پیروزی در جنگ و ایستادگی در مقابل شرق و غرب باید در مقابل غرب ایستادگی وجود داشته باشد.

 

فتوحی بیان کرد: امروز مردم ایران نباید اجازه دهند که مسئول و مسئولانی بخواهند از فرهنگ، هنر، سیاست، اقتصاد آمریکا تبعیت کنند.

 

وی ادامه داد:  دشمن یک روز بهانه هسته ای و روزی بهانه حقوق بشر را بهانه می کند اما بدانیم تا زمانی که ما دست از دین بر نداریم آنها نیز دست از ما بر نمی دارند و امروز حفظ نظام در اولویت است.

 

 

 

کد خبر 579043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha