گفتمان سازی و صدور انقلاب اسلامی مهمترین هدف ما در انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فعالیت های سپاه الغدیر استان یزد در ایام الله دهه فجر گفت: گفتمان سازی و صدور انقلاب اسلامی مهمترین هدف ما در انقلاب اسلامی است.

علی استادی، معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای ما بوده است زیرا توانسته با عملکرد خود به جهان صادر شود.

 

وی افزود: صدور انقلاب اسلامی به جهانیان مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی بوده است که امروز نیز شاهد آن هستیم و تمامی دشمنان نیز تلاش دارند تا از این صدور جلوگیری کنند.

 

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: رویکرد ما در سپاه الغدیر استان یزد در خصوص ایام الله دهه فجر امیدافزایی است که در این زمینه نیز برنامه های مختلفی در بخش های مختلف بسیج مساجد، محلات، مدارس، دانشگاه ها برگزار می شود.

 

استادی بیان کرد: برنامه های ما در استان از استقبال نمادین از رهبر کبیر انقلاب در فرودگاه شهید صدوقی یزد شروع شده و با برگزاری جشن ها و مراسم های جشن در این ایام الله ادامه پیدا می کند.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی هنری در سطح استان، خیمه انقلاب و بازخوانی انقلاب از سال 1332 تا فتنه 88 از جمله برنامه های شاخص ماست که در کنار صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نورافشانی، فضاسازی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

 

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: ویزیت رایگان در نقاط مختلف استان، اجرای زنگ انقلاب در مدارس با محوریت بسیج دانش آموزی، زیارت خانواده شهدا از برنامه های دیگر ما در استان است.

 

استادی ادامه داد: پس از 38 سال از عمر انقلاب ما برنامه داریم تا بر اساس گفتمان سازی در راستای تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب  این رویکرد را داشته باشیم که حضور افراد مختلف که انقلاب را درک کرده اند در جمع های مختلف از برنامه های ما است.

 

وی افزود: برپایی جشن سالروز انقلاب، تکبیر در شب 21 بهمن و نورافشانی، ایجاد ایستگاه های صلواتی در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و افتتاح طرح های بسیج نیز از برنامه های ما در استان است.

کد خبر 606341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha