دشمن نمی تواند انقلابی گری را از جوانان بگیرد/ شهید منتظر قائم، الگویی برای مقابله با نفوذ در کشور

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ویژگی های شهید منتظر قائم در زمینه انقلابی گری گفت: دشمن نمی تواند انقلابی گری را از جوانان ما  بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر یزد امروز (3 اسفند) در اختتامیه کنگره شهید منتظر قائم در سالن تبریت معلم شهید پاکنژاد یزد گفت: سردار شهید منتظر قائم در سال 95 به عوان شهید شاخص سال بود که در هر سال سپاه پاسداران 2 شهید را انتخاب می کند که امسال شهید منظر قائم انتخاب شد.

 

وی افزود: شهید منتظر قائم همیشه به دنبال متعالی شدن خود و مجموعه تحت امر و دارای چهره ای پاک و روشن و نورانی بود و زیبایی معنوی او برای مردم بسیار ستایش برانگیز بود.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: ایمان به خدا، عشق به ولایت و اطاعت از امام روح اصلی او بود که خود هر کاری را انجام می داد و ما نیز از او کار را یاد می گرفتیم.

 

فتوحی بیان کرد: در مدیریت و فرماندهی دارای دانش، بصیرت و ایمان بود و در این راستا نیز اعتقاد راسخ و تصمیم و ایمان در حرکت های او دیده می شد.

 

وی ادامه داد: امروز شهید منظر قائم صفاتی را در بین پاسداران جاگذاشته است که حتی در خارج از کشور نیز در جهان اسلام این ویژگی ها در پاسداران دیده می شود.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: این شهید دیکته نویس نبود بلکه با اشاره می نوشت و فرماندهی و مدیرت او تولید فرصت و خلاقیت و همچنین نمایش اوج عقیده و تشنه شهادت بود.

 

فتوحی خاطرنشان کرد: شهید منتظر قائم تا آخرین لحظه یک گام هم عقب نشینی نکرد و از هیبت دشمن در هیچ کجا نترسید و بندگی خدا کرد.

 

وی ادامه داد: امروز شاگردان شهید منتظر قائم از اصول حمایت می کنند و دفاع از اصول انقلاب سرلوحه کارشان قرار دارد که این از بهترین درس های شهید به جامعه بود.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: عوامل نفوذی امروز بدانند که نمی توانند انقلابی گری را از جوانان انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران اسلامی بگیرد و نمی توانید یاس و ناامیدی را در دل آنها راه بیندازید.

 

فتوحی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی توانسته در صنایع دفاعی، هسته ای و خودرویی و علوم بهداشت و درمان و میکروبیولوژیک به صورت غیر منتظره و فراتر از قدرت ها پیش رود.

 

کد خبر 611688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha