روحیه انقلابی در جامعه ترویج شود

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه گفت: روحیه انقلابی نیازمند تداوم فعالیت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز(۱۸ آبان) در نشست فصلی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت حوزه شهید محلاتی و شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تسلیت اربعین امام حسین(ع) گفت: غیر از جهاد اکبر و جهاد اصغر، جهاد دیگری به عنوان جهاد کبیر داریم و عدم تبعیت از دشمن جهاد کبیر است.

 

وی به لزوم وجود روحیه انقلابی اشاره کرد و گفت: روزی روحیه انقلابی و ماندگاری بر سر حفظ و صیانت از منویات و خط امام است و روز دیگر بر سر مسائل هسته‌ای و روزی حقوق بشر و تروریست می‌باشد.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: اگر در مذاکرات هسته‌ای تفکر بسیجی حاکم بود هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد چون تفکر بسیجی یعنی تابع محض ولایت بودن و در این مذاکرات در برخی جاها از خطوط قرمز ولایت عدول شد که به مشکلاتی برخورد کردند.

 

فتوحی تصریح کرد: امروز ما نه تنها شاهد برداشته شدن تحریمها نیستیم بلکه شاهد تحریمهای جدید علیه ایران نیز هستیم و دو عنصر معلوم‌الحال کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا عملا اعلام کرده‌اند که اجرای برجام مربوط به زمان رئیس جمهور وقت آمریکا اوباما می‌باشد و ما آن را پاره خواهیم کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پییری مطالبات رهبری اشاره کرد و گفت: کسانی که مطالبات رهبری امت اسلامی را نادیده بگیرند سیلی خواهند خورد و این موضوعی است که در تاریخ ثابت شده است.

 

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه تمام معادلات دشمن توسط نیروهای پیرو خط ولایت و رهبری به هم خورد گفت: جنگ 8 ساله تحمیلی نماد ولایت‌پذیری ملتی است که دوشادوش ولی فقیه زمان خود دو ابرقدرت غرب و شرق را به سخره گرفته و تمام معادلات آنها را بر هم زدند.

 

سردار فتوحی باتاکید بر ضرورت مقابله همه جانبه با نماد استکبار جهانی آمریکا تصریح کرد: تنها راه مقابله با آمریکا جهاد است و نیروهای مسلح برای این امر نهایت آمادگی را دارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 586750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha