تشییع پیکر چهار شهید گمنام در یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول حفظ آثار سپاه الغدیر یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا گفت: به مناسبت بزرگداشت شهدای منا مراسم تشییع پیکر چهار شهید گمنام در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد مهدی فرهنگدوست، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه الغدیر استان یزد امروز (20 شهریور) در جمع اصحاب رسانه استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا گفت: شهید حاج حسن دانش و کارگر و درستگار از جمله حادثه منا از استان یزد بودند که به دلیل بی کفایتی آل سعود شهید شدند.

 

وی افزود:امسال برنامه هایی در راستای بزرگداشت شهدای منا داریم که دیدار با مقام معظم رهبری، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، برگزاری دعای ندبه به یاد شهدای منا از جمله این برنامه ها بود.

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: برگزاری دعای عرفه به یاد شهدای منا، برائت از مشرکین و قرائت پیام مقام معظم رهبری، تشییع شهدای گمنام در سطح کشور از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

فرهنگدوست خاطرنشان کرد: تشییع چهار شهید گمنام به صورت موقت درچهار شهرستان یزد، اردکان، مهریز و میبد امروز 20 شهریورماه با شعار «شهدای منا و برائت از مشرکین» نیز برنامه مهم ما در استان یزد است.

 

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای منا در روز یکشینه 27 شهریور در مسجد روضه محمدیه با حضور آیت الله جزائری، امام جمعه خوزستان؛ محفل شبی با قرآن نیز در راستای بزرگداشت شهدای منا برگزار می شود.

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امیدواریم با از بین رفتن این شجره خبیثه آل سعود و آل یهود اسلام را بتوانیم نجات دهیم.

 

فرهنگدوست ادامه داد: « کتاب مستر همفر» سندی بر آل یهود بودن خاندان سعودی است که تنها می خواهند اسلام را خراب کنند و داعش نیز ساخته و پرداخته آنها است.

 

وی افزود:چون که هنوز شناسایی نشده اند و تازه نیز تفحص شده اند که این چهار شهید پس از تشییع و حضور پیکرها در دعای عرفه به تهران بازگردانده می شوند.

کد خبر 572892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha