صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است

خبرگزاری شبستان: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد به مناسب بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ ۲۶ مرداد سال  ۶۹ بیانیه  صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ 26 مرداد 69 بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

 این بیانیه تصریح کرده است: اسطوره های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه های گران سنگ و جاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بشمار می آ‌یند.

در ادامه بیانیه آماده است : 26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای شورانگیز شیرین، خاطره انگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس، حماسه، پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است و آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج مظلومیتی سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

در بیانیه تاکید شده است: صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.

این بیانیه بیان کرده است: آزادگان آمدند، همان طور که رفته بودند، سرو قامت و مقام، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور با کوله باری از تجربه صبر و آزادگی تا دل های تفدیده مشتاقان و مومنان را از شوق وصال خود و آب حیات ایمان سیراب کنند.

در پایان بیانیه تصریح شده است: اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به ميهن اسلامی را به محضر مبارك مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا، حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای عزيز، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، كليه ايثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ايران اسلامی به ویژه مردم دارالعباده یزد تبريك عرض نموده، سلامتی و توفيقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

 

 

کد خبر 479594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha