انتخابات همایش بزرگ ملت ایران/ حب دنیا منشا تمام مشکلات

خبرگزاری شبستان: فرماندار علی آباد کتول گفت: انتخابات همایش بزرگ ملت ایران است که شکوه حضور حداکثری مبین شکوه و عظمت نظام و کشور در عرصه بین المللی است لذا همه دستگاهها موظفند تمام تلاش و همکاری را در این عرصه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول احمد تجری فرماندار علی آباد کتول پیش از ظهر دیروز  (10 دی) در جلسه شورای اداری علی آباد کتول گفت: برگزاری هرچه باشکوه تر انتخاباتی که پیش رو داریم مهمترین کار ما و تمام دستگاههای اجرایی است.

 

وی افزود: حضور نامزدهای انتخاباتی در نام نویسی، نشان از پیش رو داشتن انتخاباتی پرشور که مد نظر مقام معظم رهبری است دارد.

 

فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاهها در انتخابات گفت: انتخابات همایش بزرگ ملت ایران است که شکوه حضور حداکثری مبین شکوه و عظمت نظام و کشور در عرصه بین المللی است لذا همه دستگاهها موظفند تمام تلاش و همکاری را در این عرصه داشته باشند.

 

تجری خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی سالم ، پرشور و به دور از هرگونه حاشیه برگزار کنیم چرا که دشمنان نظام چشمشان به عملکرد ملت و مسئولان نظام است.

 

وی یادآور شد: البته مردم ما ولایی و حافظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، امام و شهدای گرانقدر هستند و تاکنون در همه عرصه ها این مسئله را به جهانیان ثابت کرده اند.

 

حب دنیا منشاء همه مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول در این جلسه رعایت شئونات اسلامی در عرصه انتخابات را بسیارمهم ارزیابی کرد و گفت: تمامی مشکلات ما از حب دنیا سرچشمه می گیرد.

 

وی افزود: اگر هرکس به حق خود قناعت کند و در امورات اجتماعی، مسائل و حب و بغض های شخصی را مطرح نکند بسیاری از مشکلاتی که فرا روی ما قرار دارند از بین خواهند رفت.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: در مسئله انتخابات و تبلیغات، اگر شخصیت و توانایی های واقعی  به مردم نشان داده شود و برای سبقت از دیگری دروغ و نیرنگ به میان نیاید مردم در انتخاب نماینده خود دچار اشتباه و خطا نخواهند شد.

 

امام جمعه علی آباد کتول تصریح کرد: تخریب چهره دیگران و خودبهتر جلوه دادن و ریاکاری، نه در انتخابات بلکه در همه امورات زندگانی اجتماعی ناپسند و خارج از شئونات دینی و اسلامی ماست.

 

اسماعیل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آباد کتول نیز گفت: در اجرای انتخابات سه هدف مشارکت حداکثری، رقابتی نمودن و رقابت سالم و سالم بودن انتخابات مدنظر است.

 

وی افزود: در قانون انتخابات تاکنون 122 جرم احصاء شده است اما در این میان 5 نوع است که غیر قابل گذشت است.

 

دادستان علی آباد کتول سیاه نمایی و تخریب چهره نظام را جرمی غیر قابل گذشت یاد کرده و اظهار داشت: اگر کسی با مبادرت به این عمل آب به آسیاب دشمن بریزد هرگز قابل بخشش نیست زیرا حرکات این چنینی هدایت شده و برنامه ریزی شده است.

 

اسماعیل محمدی توهین و تهمت در فضای مجازی و یا خصوصی را دومین جرم غیرقابل بخشش خواند و اذعان داشت: یک کاندیدا برای جلب توجه و حمایت مردم باید از توانایی های خودش بگوید و حق ندارد دیگران را تخریب کند.

 

وی همچنین بهره گیری از بیت المال و سواستفاده از قومیت ها را از دیگر جرائم انتخاباتی غیر قابل بخشش عنوان کرد و گفت: با کسانی که از اقوام استفاده ابزاری کنند و یا وعده وعیدهای غیر تحقق به مذاهب بدهند برخورد جدی خواهد شد.

 

کد خبر 511932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha