بیانیه دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان در محکومیت اعدام آیت الله نمر

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، در بیانیه ای با محکوم کردن اعدام شیخ نمر، آورده است: دست خبیث استکبار در این جنایت وحشیانه حکام بی کفایت آل سعود دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در بیانیه دبیر خانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، آمده است: با کمال تأسف و تأثر بار دیگر رژیم سفاک آل سعود به رغم اعتراض های بیشمار و همه جانبه جهان اسلام،  بارد دیگر دست به جنایت زد و آیت الله شیخ نمر باقر النمر را به شهادت رساند.

 

این بیانیه می افزاید: این اقدام ددمنشانه آل سعود به دور از اصول انسانی بوده و موجب حزن و اندوه قلبهای مسلمانان شیعه و سنی در  اقصی نقاط کشورهای جهان شده است.

 

همچنین در این بیانیه آمده است: دست خبیث سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده نظام های منفور و پلید آنان در سرزمین حجاز در این جنایت وحشیانه حکام بی کفایت آل سعود دیده می شود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: یقینا خون خون پاک شهدا دامنگیر رژیم سفاک آل سعود و حامیان آنها خواهد شد و انشالله بزودی شاهد پیروزی حق بر باطل خواهیم بود.

 

همچنین در این بیانیه آمده است:اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، این اقدام ننگین رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را به بهانه های واهی و ادعاهای پوچ که هیچ اساس منطقی نداشته و عادلانه نیست به شدت محکوم می نماید.

 

این بیانیه می افزاید: تردیدی نیست وحدت امت اسلام در سایه خون پاک شهدا، موجب سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

 

دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان در ادامه شهادت این عالم برجسته را به جهان اسلام و امت بیدار اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال نابودی آل سعود را خواهانیم.

 

کد خبر 512389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha