سومین یادواره شهید «دوستی» در روستای مشوکی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: سومین یادواره شهید «دوست محمد دوستی» به همت کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج محمد رسوالله (صلی الله علیه و آله) روستای مشوکی برگزار می شود.

حسین خسروی مدیر کانون فرهنگی هنری روستای مشوکی به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی از سوی این کانون و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج روستای مشوکی برگزار می شود.

 

وی افزود: در اولین روز از دهه مبارک فجر گلزار شهید «دوست محمد دوستی» با حضور مسئولان، مردم،‌اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج این روستا غبارروبی و عطر افشانی می شود و پس از آن با خانواده این شهید دیدار و گفتگو خواهد شد.

 

خسروی همچنین از برگزاری سومین یادواره شهید «دوست محمد دوستی» به همت کانون فرهنگی هنری  علی بن ابی طالب(علیه السلام) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج محمد رسوالله (صلی الله علیه و آله) در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام خجسته دو جشنواره «غذاهای بومی-محلی و بازیهای بومی محلی» با شرکت روستاهای سربیشه و با همکاری هیات ورزشهای بومی محلی این شهرستان از سوی کانون فرهنگی هنری روستای مشوکی برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: تلاش می شود با همکاری و حضور اعضای کانون در راستای تقویت ورزشهای همگانی در یکی از روزهای دهه مبارک فجر همایش پیاده روی برگزار شود.

کد خبر 512651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha