کانون فرهنگی هنری ‌آیت الله مدرس بیرجند افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: طی مراسمی کانون فرهنگی هنری آیت الله مدرس با حضور مسئول دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و معتمدین بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی عصر دیروز (۱۷ بهمن) در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: همزمان با این ایام مبارک، ۳۷ کانون فرهنگی هنری در سطح استان خراسان جنوبی افتتاح می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی هنری آیت الله مدرس در محل مسجد و حسینیه گازاریهای بیرجند با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیون ریال افزود: این کانون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و باید از این مهم در راستای ارائه برنامه ها و خوراک فرهنگی موثر و مفید به جوانان بالاخص دانشجویان خوابگاههای اطراف مسجد استفاده شود.

 

وی بر تعامل هرچه بیشتر مدیر کانون با امام جماعت و هیات امنای حسینیه گازاریها تاکید کرد و اظهار داشت: اقدامات، برنامه ها و طرح های اجرا شده از کانون باید مستندسازی و به دبیرخانه استان ارائه شود تا در تخصیص اعتبارات و رتبه بندی کانون، لحاظ شود.

 

مسئول دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در سال ۷۱ و پیرو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی شد، ادامه داد: در همین راستا کانونهای فرهنگی هنری با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی، گفتمان سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحقق اقتصاد مقاومتی و جذب جوانان به مساجد راه اندازی می شوند.

 

وی بر استفاده از ظرفیت خیرین برای انجام برنامه ها و طرح های مفید و با خروجی بالا توسط مدیر کانون تاکید کرد و یادآور شد: همچنین روستای گازار، تاکنون مبلغان و علمای خوبی تحویل کشور داده است که می توان از آنها در انجام برنامه های مختلف و برگزاری مناسبت های ملی مذهبی استفاده کرد.

 

در این دیدار اعضای هیات امنای حسینیه گازاریها با تقدیر از راه اندازی کانون در این مکان، قول مساعد به منظور حمایت و اجرای برنامه های موثر فرهنگی هنری در این کانون را دادند.

 

 

کد خبر 521383

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha