اولین جشنواره  «قاب انقلاب» در خراسان جنوبی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: اولین جشنواره عکس موبایلی «قاب انقلاب» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج)، دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی و حوزه هنری استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جشنواره  «قاب انقلاب» از سوی کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) شهرستان بیرجند با همکاری جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، دبیرخانه جشنواره مردمی عمار خراسان جنوبی و خانه فیلم و عکس شهید آوینی برگزار می شود.

 

این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای برتر جوان مساجد در زمینه عکاسی و توانمندسازی افراد برتر با استفاده از اساتید و عکاسان برتر استان برگزار می شود.

 

جشنواره  «قاب انقلاب» در بخش اصلی با موضوع « ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی»، بخش جنبی«انتخابات»، بخش ویژه «پیاده روی اربعین» و بخش عمار«اکران های جشنواره فیلم مردمی عمار» برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، جشنواره مختص استان خراسان جنوبی است و تنها تصاویر ثبت شده با موبایل حق شرکت در جشنواره را دارند و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی برای هر بخش در نظر گرفته نشده است.

 

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) تحویل دهند و یا به آدر️س رایانامه kanoon.hhbirjand@chmail.ir ارسال کنند.

 

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار 10 اسفند جاری است؛ همزمان با 20 فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی از نفرات برتر تجلیل می شود.

 

کد خبر 520528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha