مراسم تکریم آیت الله تهامی در بیرجند برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت آیت الله تهامی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار شب گذشته (16 دی) با حضور بر سر قبر آیت الله تهامی و قرائت فاتحه، یاد و خاطره این عالِم بزرگ ربانی را گرامیداشت.

 

وی همچنین در حاشیه این مراسم از کانون فرهنگی هنری آیت الله تهامی مسجد صاحب الزمان (عج) بیرجند بازدید کرد.

 

وی با اشاره به بیان خاطره از زبان رهبر معظم انقلاب درباره آیت الله تهامی در آذرماه امسال « مرحوم آقا سیدحسن تهامی که از علمای بزرگ کشور ما بود در بیرجند رفته بود و آنجا ساکن شده بود ملای خیلی بزرگی بود اگر به قم یا نجف می‌رفت حتماً مرجع تقلید می‌شد. مرد بسیار دانایی بود .. » از اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله تهامی بیرجند خواست زمینه برگزاری مراسم نکوداشت و تکریم این عالِم بزرگ ربانی را در دهه فجر فراهم کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همچنین تاکید کرد: این نهاد نیز تمامی حمایت های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم را در دستور کار قرار داده است.

 

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار همچنین در بازدید از کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (علیهم السلام) با تقدیر از اقدامات مثبت انجام شده از سوی این کانون در بحث عفاف و حجاب گفت: طرح «دوخت رایگان چادر» که در گذشته از سوی این کانون انجام شده است را در دیگر ایام سال نیز ادامه دهید.

 

وی همچنین از چاپ ویژه نامه « دُر و صدف» کانون جوادالائمه نیز قدردانی کرد و ادامه داد: این ویژه نامه قابلیت انتشار در شمارگان بیشتری دارد تا در مراسمات ویژه سطح استان از جمله نماز جمعه بیرجند بتوان آن را توزیع کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر تعامل بین کانون، پایگاه بسیج، هیات امنا و امام جماعت مسجد تاکید کرد و افزود: این کانون باید تلاش کند در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های کیفی برگزار کند.

 

سکینه محمدنژاد مدیر تخصصی کانون ویژه عفاف و حجاب خراسان جنوبی نیز از برگزاری مسابقه خاطره نویسی « نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت:‌ طی مراسمی از بهترین خاطرات تقدیر می شود.

 

 

 

کد خبر 513525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha