دهه فجر محصول اعتقاد عمیق ملت به ارزشهای اسلام است

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام، ایام دهه فجر را محصول اعتقادات عمیق ملت نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، صبح امروز(۱۶ دی) در نشست اعضای ستاد دهه فجر شهرستان ایلام در فرمانداری، گفت: مبارزات مردمی در دوران نهضت شکوهمند انقلاب تحت لوای ولایت و بنا به شجاعت و عزم راسخ مردم بود که به پیروزی رسید.

 

وی، ادامه داد: جانفشانی ایرانیان سرافراز و دلیر در دوران مبارزات بر ضد رژیم طاغوت توانست حکومتی 2500 ساله و البته فاسد را برای همیشه تاریخ محو کرده و نظامی مبتنی بر ارزش ها و مبانی والای اسلامی را مستقر نماید.

 

چراغی پور، با بیان اینکه پیروزي انقلاب شکوهمند اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب به ویژه استکبار جهانی و ایادی مزدورش بود.

 

رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام، ابراز کرد: امروز نیز با گذشت سال ها از این نهضت شکوهمند ، همگان شاهد الگوگیری بسیاری از ملت های مبارز و آزادی خواه از پیام های انقلاب اسلامی ایران هستند .

 

فرماندار شهرستان ایلام نیز در این نشست، گفت: اجرای برنامه های امسال دهه فجر با توجه به شرایط حساس کشور در منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

ناصر خوش خبر، افزود: در این برنامه ها سعی در انعکاس خدمات نظام به مردم در دستور کار قرار داشته باشد.

 

وی، همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات نماد مردم سالاری دینی کشور محسوب شده و باید با حضور حداکثری مردم در جهت اجرای نمایش عظیم اعتقاد ملت به جمهوری اسلامی گام برداشت.

 

گفتنی است، در این نشست 17 کمیته تخصصی برای تدوین و اجرای برنامه های گرامیداشت سی و هفتیم سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح شهرستان ایلام تشکیل شد .

کد خبر 513351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha