ارائه معارف اهل بیت (ع) در قالب هنر یکی از رسالت‌های ماست

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حریم حرم با بیان اینکه ارائه معارف اهل بیت (ع) در قالب هنر یکی از رسالت‌های ماست، گفت: عکاسی وقاب و تصویر یکی از ابزار مناسب جهت انتقال مفاهم و معارف اهل بیت (ع) است.

به گزارشخبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز (16 دی) در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «حریم حرم» در جمع خبرنگاران، بیان داشت: نمایشگاه عکس «حریم حرم» به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با همکاری باشگاه هنرمندان عکاس قم که عکاسان خبری در آن حضور دارند، برگزار شد.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: در نمایشگاه عکس «حریم حرم»، 57 قطعه عکس هنری از حرم مطهر حضرت معصومه (س)، فرهنگ زیارت و آئین‌های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه (س) در معرض نمایش قرار داده شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدی یادآور شد: در این نمایشگاه، آثار برجسته 10 تن از عکاسان خبری استان قم به چشم می‌خورد که آثار خود را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهداء کردند.

 

وی با بیان این که ارائه معارف اهل بیت (ع) در قالب هنر یکی از رسالت‌های ماست، گفت: عکاسی وقاب و تصویر یکی از ابزار مناسب جهت انتقال مفاهم و معارف اهل بیت (ع) است، به طوری که دل‌های زائران و بازدیدکنندگان با دیدن این آثار ، با بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) گره می‌خورد.

 

یادآور می شود که نمایشگاه عکس «حریم حرم» در محل دائمی نمایشگاه های حرم واقع در پارکینگ ضلع شرقی دایر است و علاقمندان می‌توانند تا سالروز وفات حضرت معصومه (س)، صبح ها از ساعت 8 الی 13 و عصرها از ساعت 15 الی 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 513482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha