دهه فجر مقدمه ای برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه دهه فجر مقدمه ای برای حضور مردم در انتخابات است گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهند که به ارزش های نظام باور دارند و درانتخابات به این باور رأی می دهند.

خدابخش مرادی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز (17 دی) بابیان اینکه دهه فجر مقدمه ای برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مردم در با مشارکت در برنامه های دهه فجر و حضور گسترده در 22 بهمن به ارزش های نظام باور دارند و هفتم اسفند سال جاری به این باور رأی می دهند.

 

وی در ادامه افزود: دهه فجر با آرمان ها، ارزش ها و باورهای مردم سرو کاردارد لذا ایام الله دهه فجر باید با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در حوزه وظایف مشخص شده خود انسجام و برنامه ریزی دقیق داشته باشند و برنامه های دهه فجر را به صورت استانی برگزار کنند.

 

مرادی بابیان اینکه همکاری بین بخشی برای تحقق بخشی به موضوع دهه فجر بسیار مهم است، تاکید کرد: باید فضای فراهم شود که برنامه های دهه فجر فقط به صورت اداری برگزار نشود بلکه ادارات دولتی باید بستر ساز حضور مردم در تصمیم گیری، تصمیم سازی و اجرای تصمیمات باشند.

 

وی بابیان اینکه دهه فجر مقدمه ای برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری است اظهار داشت: باید بستری فراهم شود که مشارکت مردم در دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن پرشور تر و گسترده تر از قبل باشد.

 

کد خبر 513553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha