برگزاری جشن‌های انقلاب به مدت ۱۰ شب / تشکیل شورای راهبردی اطلاع رسانی در استان کرمان

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام الله دهه فجر رویکردهای مختلفی برای برنامه های این ایام در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سیدابراهیم یزدی مسئول دبیرخانه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان  و  مسئول بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز (۱۷ دی) در جلسه مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و شورای راهبردی پیرامون دهه فجر با بیان اینکه شورای راهبردی اطلاع رسانی در استان کرمان با تدبیر و ریاست استاندار کرمان تشکیل شده است، افزود: رویکرد اصلی شورای راهبردی اطلاع رسانی معرفی استان کرمان به عنوان دیار کریمان است.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور است و ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری، علم و فرهنگ، رسانه‌ای دارد، گفت: استان کرمان شخصیت‌های بالایی در سطح استانی، ملی و فرامنطقه‌ای وجود دارد که به واسطه این مسائل حق جامعه است که اطلاعات مناسبی را درباره خدمات نظام داشته باشد.

 

یزدی با بیان اینکه شورای راهبردی اطلاع رسانی در استان کرمان به دستور استاندار تشکیل شده و تاکنون نیز جلسات خوبی در این زمینه تشکیل شده است، بیان کرد: کمیته‌های روابط عمومی سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری، رسانه ملی و آموزش و پژوهش در شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان تشکیل شده و افراد علاقه مند به حضور در این شورا در قالب این کمیته‌ها ساماندهی می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با یک مقایسه معمولی در می یابیم که در همه حوزه‌ها از جمله در سطح بین المللی، اجتماعی و سایر حوزه ها روند بیش از 100 درصد پیشرفت و نوآوری را در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد بوده ایم.

 

مسئول دبیرخانه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان با بیان اینکه شورای راهبردی اطلاع رسانی به منظور استفاه از همه ظرفیت های موجود تشکیل شده است، تصریح کرد: برخی مطالب نادرست درباره استان کرمان باید در سطح کشور زدوده شود که یکی از اولویت های اصلی شورای راهبردی اطلاع رسانی است و  تاکید داریم که استان کرمان باید با برند دیار کریمان در سطح ملی و بین المللی شناخته شود.

 

نقی عظیمی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان به تشکیل شورای روابط عمومی در کرمان اشاره کرد و افزود:  در آستانه دهه فجر مهم‌ترین کار روابط عمومی‌ها برای جامعه، نظام و مردم ایجاد امیدآفرینی در سطح جامعه است.

 

وی با بیان اینکه در سال 57 انقلابی به دست پرتوان امام راحل شکل گرفت و در عصر حاضر سکان‌دار آن مقام معظم رهبری است، گفت: اطلاع‌رسانی‌ها باید مبتنی بر اصل صداقت باشد که از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و شعار دولت تدبیر و امید نیز ایجاد اعتماد در سطح جامعه با صداقت است.

 

عظیمی‌زاده با تأکید براینکه حضرت امام خمینی(رحمت‌الله‌علیه) مردم را برای توسعه اقتصادی، سیاسی و غیره دعوت کرد و مردم هم حول محور ولایت وارد صحنه شدند، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها در ایجاد نشاط و امید در جامعه وظیفه سنگینی دارند و باید برای نسل جوان امروز دستاوردهای انقلاب بیان شود و برنامه‌های دهه فجر کمیته‌بندی شده‌اند.

 

وی به اجرای جشن‌های انقلاب به مدت ده شب در خانه‌ شهر همانند سال‌های گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کاروان انقلاب به مدیریت صدا و سیما مرکز کرمان نیز در ایام الله دهه فجر به شهرستان های کرمان سفر می کند و به معرفی ظرفیت‌ها می پردازد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه شوراری راهبری اطلاع‌رسانی به دستور استاندار تشکیل شد، گفت: سعی شده در این شورا از گروه‌های مختلف روابط عمومی، اصحاب رسانه و پیشکسوتان استفاده شده است.

 

کد خبر 513595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha