برگزاری پرشکوه برنامه های دهه فجر نیازمند توجه به جنبه مردمی این جشن ها است

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر یزد با اشاره به اهمیت توجه به مردم و مساجد در بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری پرشکوه برنامه های دهه فجر نیازمند توجه به جنبه مردمی این جشن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، مسئول کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر یزد امروز (17 دی) در نشست کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر در محل اداره ارشاد اسلامی استان یزد گفت: کمیته مساجد از دستگاه های مختلف در حوزه مسجد تشکیل می شود و سعی شده از مساجد فعال و پویا نیز استفاده شود تا جنبه مردمی بودن آن نیز حفظ شود.

وی افزود: برنامه های کمیته مساجد به ۲ قسمت است که بخش اول کمیته مساجد انجام می دهند و بخش دوم نیز برنامه های دستگاه ها و مساجد در دهه فجر است.

مسئول کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر یزد با اشاره به برنامه های این کمیته تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با علما، تشکیل کمیته های شهرستانی، دیدار با امام جمعه و استاندار یزد، نشست خبری، برگزاری باشکوه نماز جماعت ظهر و عصر بعد از راهپیمایی از جمله این برنامه ها است.

رستگاری خاطرنشان کرد: برخی از برنامه های پیشنهادی در دستگاه ها و مساجد بوده است که آز انها می توان به برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی هنری، ایجاد غرفه ها، برپایی مسابقات ورزشی، جشن های مردمی، توزیع اقلام فرهنگی، نصب روزشمار انقلاب، برگزاری سخنرانی های مختلف با موضوع مساجد و نقش آن در جامعه و انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: تجلیل از مساجد برتر با ایده های جدید از برنامه های دیگر ما است.

مسئول کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر یزد تصریح کرد: اگر در این ایام ویژه دهه فجر برنامه هایی برای مساجد در خصوص اعزام روحانیون داشته باشیم می توانیم اثر گذار باشیم.

کد خبر 513637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha