مردمی ترین جشن ها در جهان توسط انقلاب اسلامی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیرستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در جشن های انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور پرشور مردم در جشن ها توانسته مردمی ترین جشن ها را انقلاب اسلامی برگزار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید زارع، دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد و جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز(17 دی) در کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر استان یزد به مناسبت دهه فجر در محل اداره ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برگزاری جشن دهه فجر جایگاه قرآنی دارد و کار برگزاری آن نیز عمل به قرآن است و به نحوی ایام الله را یادآوری می کنیم.

وی افزود: بزرگداشت مناسبت ها نیاز به حرکت ایثارگرانه دارد و با وجود این که برخی از عمل ها در راستای کم رنگ کردن این روزها هستند اما باید با کار ایثارگرانه در راستای تقویت آنها فعالیت کنیم.

دبیرستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد گفت: دفاع از ولایت قطعا در انقلاب امری مهم و اساسی است و در این راستا می توانیم با بزرگداشت انقلاب در این راستا گام برداریم.

زارع خاطرنشان کرد: یکی از مباحث شادابی و حضور جوانان در مساجد است و این که هنرمندانه و عالمانه ورود پیدا کنیم مبحث مهم است.

وی افزود: خواسته ما برگزاری متفاوت در دهه فجر است و بدانیم که نیاز انقلاب ما تنوع و کار شور آفرین است و باید در این قسمت تمام تلاش بسیج شود تا مراسمی متنوع و تاثیر گذار در مساجد داشته باشیم و نقشی هنرمندانه از انقلاب داشته باشیم.

دبیرستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد بیان کرد: برخی از شبهات می تواند بدون جواب در بین جوانان باشد که این آفت در جامعه است.

زارع خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم مردمی ترین جشن ها را در انقلاب اسلامی داریم و اوج آن در راهیمایی 22 بهمن است که باید به این حرکت، صبغه شادی دهیم.

وی افزود: ما باید طوری برگزاری کنیم که همه گروه ها حضور داشته باشند و از افراد خوش فکر در جلسات استفاده کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد گفت: امروز جنگ دشمن موبایل محور شده است و اگر ما نتوانیم محتوای غنی ایجاد کنیم باید بازخورد نامناسب را ببینیم و در این راستا باید فعال عمل کنیم.

وی بیان کرد: ما باید در هر مسجد یک ستاد دهه فجر داشته باشیم و به صورت مردمی تصمیم گیری کرده و ایجاد انگیزه کنند و یکی از مهمترین کارها ایجاد انگیزه است.

زارع خاطرنشان کرد: حضرت آقا بیان می کنند که مردم انقلاب را بوجود آورده اند و در این راستا نیز خودشان پاسداشت آن را داشته باشند.

وی ادامه داد: تبیین مبانی نظری انقلاب نیز باید در دستور کار قرار گیرد زیرا شناخت ما نسبت به انقلاب کم است.

زارع بیان کرد: شعار دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با نام تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

کد خبر 513641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha