صلح و سازش، اولویت شوراهای حل اختلاف باشد

خبرگزاری شبستان: رئیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت : در شوراهای حل اختلاف، باید اولویت ایجاد صلح و سازش بین اصحاب پرونده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، مرتضی حدادزاده، رئیس دادگاه عمومی بخش مروست امروز(19 دی) در جمع اعضای شوراهای حل اختلاف بخش مروست گفت: فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف تلاش برای سوق دادن اختلافات به سمت صلح و سازش است و باید این هدف مورد اهتمام اعضای شورا قرار گیرد.

 

وی از تصویب قانون جدید شوراهای حل اختلاف خبر داد و افزود: تصویب این قانون افزایش صلاحیت های شوراهای حل اختلاف را در آینده نزدیک در پی دارد و این مسئله ضرورت افزایش آمادگی اعضای شورا را می رساند.

 

رئیس دادگاه عمومی بخش مروست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات اعضای شوراهای حل اختلاف، بیان کرد: با توجه به جایگاه مردمی اعضای شورای حل اختلاف، رسالت سنگین تحقق هدف مقدس اصلاح ذات البین بر عهده شماست که باید در این جهت گام بردارید.

 

لازم به ذکراست، در این جلسه رئیس دادگاه عمومی بخش مروست به عنوان مسئول شوراهای حل اختلاف مناطق ایثار، ترکان، هرابرجان و مروست پاسخگوی سئوالات اعضای این شورا راجع به قوانین جدید مصوب در شرح وظایف و مسئولیت های شوراها بود.

 

کد خبر 513908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha