یکی از راه های نظارتی سالم ایجاد سامانه ارتباط مردمی با دادستان است

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد با اشاره به راه های نظارتی بر عملکردها گفت: یکی از راه های نظارتی سالم ایجاد سامانه ارتباط مردمی با دادستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، غلامعلی دهشیری امروز (7 دی) در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان یزد افزود : مردم بهترین ناظران انتخابات هستند و باید زمینه ای فراهم شود تا دادستان های سراسر استان بتوانند از این ظرفیت در جهت صیانت از انتخابات ، بهترین و بیشترین بهره را ببرند.

وی با اشاره به برنامه های خرابکارانه نظام سلطه برای دو انتخابات مهم دو مرجع تصمیم ساز و تصمیم گیر در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد : برگزاری انتخابات با شکوه و با عظمت نشان اقتدار ملی و خار چشم دشمنان این مرز بوم بوده است و نباید اجازه دهیم که دشمنان با طرح و برنامه های خود نیات شوم خود را در این انتخابات ظهور و بروز دهند.

این مقام قضایی پیگیری دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان را از گزارش های رسیده به این ستاد خواستار شد و اظهار داشت : پیگیری تمام گزارشات رسیده به این ستاد از سوی دبیر موجب تسریع در رسیدگی و برخورد قاطع قانونی با جرائم احتمالی در استان می شود. 

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد گفت : به جهت صیانت از آراء مردم و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و دریافت سریع و آسان گزارش های مردمی پیرامون این موضوع  ایجاد سامانه ارتباطی بین دادستان ها و مردم به منظور دریافت گزارش های آنان ضروری است.

کد خبر 511277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha