آستانه صبر و تحمل مردم پایین آمده است

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اختصاص در صد قابل توجهی از موضوع پرونده های دادگستری به موضوع ضرب و جرح نشان می دهد آستانه صبر و تحمل مردم پایین آمده و با روی دادن کوچکترین حادثه ای درگیری پیش می آید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از دادگستری استان یزد، محمدرضا حبیبی،رئیس کل دادگستری استان یزد امروز(۲۲ آذر) در پنجمینجلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد گفت: یکی از راه های کاهش ضرب و جرح عمدی ایجاد تفریحات و سرگرمی های سالم برای جوانان است که باید برای آن برنامه داشت.  

وی تصریح کرد :‌ حد و مرز در انجام کارهای تفریحی و سرگرمی مشخص نیست و این مشخص نبودن حد و مرز باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود که ادارات و نهادهای مربوطه به سمت برگزاری اینگونه مراسم نمی رون.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد:کمیته ای متشکل از حوزه علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و تمامی دستگاه هایی که ظرفیت برگزاری سرگرمی ها و تفریحات سالم برای جوانان را دارند تشکیل شود تا تکلیف حد و مرزهای تفریح سالم در استان مشخص شود.

حبیبی بیان کرد: باید کاری کنیم که انرژی جوان از طرق سالم و شرعی تخلیه شود.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم نیز در این جلسه بیان داشت :  از 10 اتهام اول استان چهار اتهام مربوط به مظاهر خشونت است و متاسفانه جرم ایراد ضرب وجرح عمدی رتبه سوم در استان را دارد.

در این جلسه که علاوه بر حبیبی، رئیس کل دادگستری، طالبی، مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری یزد،قضاوتی، دادستان یزد و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد های استان حضور داشتند موضوع پیشگیری از ضرب وجرح عمدی به بحث و بررسی گذاشته شد.

کد خبر 507098

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha