فرهنگیان جایگاه ویژه ای در جامعه دارند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری جایگاه فرهنگیان را در جامعه مناسب دانست و گفت: فرهنگیان نیز باید با آموزش های مختلف فرهنگی به دانش آموزان این اعتماد جامعه را نسبت به خود حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، خدابخش مرادی، معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز (21 دی) در همایش بزرگ نقش راهبران تربیتی مدارس چهارمحال و بختیاری که در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد، جایگاه فرهنگیان را در جامعه مناسب دانست و گفت: فرهنگیان نیز باید با آموزش های مختلف فرهنگی به دانش آموزان این اعتماد جامعه را نسبت به خود حفظ کنند.

 

مرادی در ادامه مسئولین فرهنگی هرچه قدر به دانش آموزان آموزش های فرهنگی، مذهبی و دینی بدهند میزان جذب آن هارا به شبکه های مجازی کمتر می کنند و تعهد دانش آموزان را نسبت به مباحث فرهنگی درون کشور بیشتر می‌کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری همکاری بین بخشی را یکی دیگر از راه های موفقیت در بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان دانست و افزود: ادارات با همکاری و وحدت می توانند برنامه های مفید و قابل استفاده برای دنش آموزان برگزار کنند.

 

وی تربیت را یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش عنوان و تصریح کرد: خانواده ها نیز در تربیت فرزندان خود نقش بسزایی دارند و باید با مسئولین مدارس فرزندان خود همکاری لازم را داشته باشند.

 

مرادی تربیت نخبگان را یکی دیگر از وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: تربیت دانش آموزان در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یکی از نیاز های جامعه است که مسئولین فرهنگی باید به این امر هم توجه داشته باشند.

 

کد خبر 514506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha