افتتاح تالار مرکزی رشت در دهه فجر/  چهره هیچ هنرمندی نمی‌تواند نمادی از معصومین باشد

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عدم اکران فیلم رستاخیز تا کنون اظهار کرد: چهره هیچ هنرمندی نمی‌تواند نمادی از معصومین باشد و مشکل این فیلم نمایش چهره حضرت ابوالفضل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(۲۴ دی) در بازدید از تالار مرکزی رشت با بیان اینکه این تالار یکی از افتخارات برای مردم گیلان است اظهار کرد: این تالار با توجه به وسعت و امکاناتی که دارد از منحصرترین تالارهای کشور به حساب می آید.

 

وی با بیان اینکه در آستانه تکمیل این تالار هستیم اذعان کرد: قسمت‌های عمده این تالار مانند واحدهای اداری و تالار نمایش تا دهه فجر آماده بهره برداری است.

 

جنتی ادامه داد: قول بهره برداری از  سالن های موسیقی تالار را به دلیل اشکالاتی که دارد برای دهه فجر نمی‌دهیم و چند ماه بعد به اتمام می‌رسانیم.

 

وی اظهار کرد: این پروژه مشکل اعتباری نداشته و به دلیل مشکلات اجرایی تاکنون افتتاح نشده است.

 

وی با بیان اینکه 8 طرح ملی در وزارت فرهنگ و ارشاد در حال تکمیل است اذعان کرد:  از اعتبارات این پروژه ها برای تکمیل تالار مرکزی رشت برداشت کردیم زیرا این پروزه و پروژه دیگری در قم اولویت طرح های ملی ماست.

 

جنتی اظهارکرد: اگر در تکمیل پروژه های سرعتمان کند است به دلیل تنگناهای مالی دولت است.

 

وی اضافه کرد: در دو سال نیم گذشته هرچه تلاش کردیم در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام بوده که امیدواریم با اجرای برجام تا سال آینده وضعمان بهتر شود.

 

جنتی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص مجوز اکران فیلم رستاخیز گفت: تنها مشکل این فیلم چهره حضرت ابوالفصل(علیه السلام) است که باید به گونه ایی باشد که دیده نشود.

 

وی اظهار کرد: چهره هیچ هنرمندی نمی‌تواند نمادی از معصومین باشد.

 

 

 

 

کد خبر 515346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha