جشن جوان و عفاف در همدان برگزار می شود

مسئول ستاد مردمی جشن جوان و عفاف همدان، از برگزاری با شکوه جشن جوان و عفاف در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت السلام سید محمد فاضلیان، مسئول ستاد مردمی جشن جوان و عفاف همدان، عصر گذشته (20 تیر) در نشست خبری جشن جوان و عفاف که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد، گفت: جشن جوان و عفاف از ساعت 6 بعداظهر با برگزاری برنامه های شاد و مفرح از آستانه شاهزاده حسین(ع) شروع وتا آرامگاه بوعلی با برگزاری اقامه نماز جماعت پایان می گیرد.


وی افزود: برگزاری جشن جوان و عفاف همدان در سطح کشور حرکت منحصر به فردی را به خود اختصاص داده و 50 تشکل مردم نهاد در برگزاری جشن اعلام آمادگی نموده اند.


وی با بیان اینکه الگوی های مناسبی برای جوانان وجود دارد که حضرت علی اکبر(ع) نمونه بارز و کامل آن است و از سجایای اخلاقی ایشان می توان بهره کامل گرفت، تصریح کرد: 14 وسیله نقلیه به نام 14 معصوم تزئین و در سطح شهر حرکت می کند و همچنین پرچم های الوان، بنر، تزئین ماشین و اهداد گل از جمله برنامه های جانبی این جشن است.


مسئول ستاد مردمی جشن جوان و عفاف همدان با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع)، گفت: ولادت این بزرگوار الگوی مناسبی برای قشرجوان جامعه است.


فاضلیان اظهار داشت: جوانان کشور ایران نقش به سزایی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی داشته اند و امروز نیز باید در برنامه های مذهبی جذب شوند تا دشمن نتواند تفکر آنان را منحرف سازد.


وی با بیان اینکه جوانان سرمایه های ارزشی برای نسل آینده و دارای ظرفیت های بالقوه ای هستند که باید این پتانسیل خفته باید موجب ارتقای استان شود، اذعان داشت: جوانان آینده سازان جامعه هستند و به همین دلیل است که تمام کشورها به ویژه کشورهای توسعه یافته جهان، روی جوانان سرمایه گذاری می کنند.


فاضلیان با اشاره به اینکه پیشرفت، پویایی، نشاط و سر افزاری در جامعه در گرو تلاش جوانان است، افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، نقش و حضور جوانان با تبعیت و الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) در عرصه عظیم جنگ حق علیه باطل، تمام معادلات دشمنان ابران اسلامی را باطل و بر هم زد و سرنوشت این کشور را به نقطه کنونی رساند.


پایان پیام/

کد خبر 51555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha