شهرک دانشجویی در دانشگاه آیت الله حائری میبد ایجاد می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای توسعه دانشگاه گفت: به منظور رفاه حال دانشجویان، شهرک دانشجویی در دانشگاه آیت الله حائری میبد ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس کلانتری، رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد امروز (۲۹ دی) در نشست خبری گفت: دانشگاه آیت الله حائری میبد یکی از قطب های رشته الهیات و حقوق در سطح استان و کشور است و در این راستا نیز فعالیت های مناسبی داشته ایم.

وی افزود: ما در دانشگاه آیت الله حائری میبد با استفاده از کمک خیرین در راستای بهبود وضعیتی رفاهی و علمی و اجتماعی دانشجویان گام برداشته ایم که ایجاد شهرک دانشجویی، طرح مسکن دانشجویی، تهیه طرح جامع دانشگاه، پیگیری ایجاد رشته‌های جدید و میان رشته ای در مقاطع ارشد و دکتری، تهیه طرح سردر و دیوار دانشگاه بر اساس الگوهای اسلامی‌و ایرانی، افزایش دو برابری فضای سبز دانشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد نظیر 4 کرسی آزاد اندیشی، اردوهای متعدد سیاحتی، زیارتی و علمی‌و برگزاری یادواره شهدا از جمله این فعالیت ها است.

رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد خاطرنشان کرد:  در این دانشگاه انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی فعالیت های متعددی دارند که با توجه به برنامه ریزی ها انتخابات انجمن های علمی برگزار شد و انجمن های علمی آغاز به کار کردند و در این راستا نیز تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه نیز توانست با انجام فعالیت های فرهنگی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

کلانتری خاطرنشان کرد: افزایش رشته ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز بر اساس نیازهای استان برنامه ریزی شده است و برنامه داریم تا در ترم های آینده نیز این افزایش را با توجه به بررسی های کارشناسی شده، داشته باشیم.

وی ادامه داد: احداث آزمایشگاه، یک دانشکده و مسجد نیز از جمله فعالیت های عمرانی دیگر در دانشگاه است که امیدواریم با کمک خیرین این طرح ها نیز انجام شود.

لازم به ذکر است، دانشگاه آیت الله حائری میبد از سال 87 به عنوان یکی از دانشکده های اقماری دانشگاه یزد بوده است که در سال 94 نیز توانسته مجوز دانشگاه را بدست آورد.

کد خبر 516436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha