جشن بزرگ نور در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری جشن بزرگ قرآنی نور بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در اردبیل با مشارکت شبکه قرآن و معارف صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (1 بهمن) در جلسه هماهنگی جشن بزرگ نور در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل گفت: جشن بزرگ قرآنی نور بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در اردبیل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این جشن براساس تصمیم شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در 12 استان کشور با همکاری مراکز قرآنی کشور برگزار می شود، افزود: انتخاب استان اردبیل در بین استان های کشور شاخصی است که فاخر بودن فعالیت های قرآنی در استان را نشان می دهد.

 

سقاء، تصریح کرد: برگزاری این جشن بزرگ براساس تصمیم شبکه قرآن و معارف برای 10بهمن ماه سالجاری پیش بینی شده ولی آنچه که در استان باید به آن توجه خاص شود این است که این جشن اختصاص به یک دستگاه یا نهاد فرهنگی نیست و تمام دستگاه های فرهنگی و اجرایی باید مشارکت جدی در برگزاری این برنامه فاخر قرآنی داشته باشند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزاری شایسته و باشکوه این جشن قرآنی را مایه مباهات و آبروی استان اردبیل دانست و ادامه داد: ایجاد موج و فضاسازی قرآنی در سطح جامعه و ارائه الگوهای برتر در حوزه قرآن هدف اصلی برگزاری این جشن است.

 

این مقام مسئول برگزاری شایسته این جشن بزرگ را در ترسیم چشم انداز مطلوب قرآنی استان موثر خواند و خاطر نشان کرد: تجلیل از شخصیت های فاخر قرآنی، تشویق مردم برای مشارکت در جشن های ایام الله دهه فجر و حضور در برنامه های قرآنی از اهداف دیگر این برنامه است.

 

سقاء در پایان سخنان خود، خاطره گویی قرآنی، تجلیل و تکریم نخبگان و فعالان ممتاز قرآنی استان و اجرای برنامه های متنوع و شاد اسلامی با محوریت قرآن را از بخش های این برنامه فاخر قرآنی عنوان کرد.

 

کد خبر 516908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha