تجلیل و بزرگداشت اساتید قرآنی استان اردبیل در مراسم جشن قرآنی نور

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تجلیل و بزرگداشت از مفاخر و اساتید قرآنی استان بخشی از برنامه جشن قرآنی نور بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با مشارکت شبکه قرآن و معارف صدا و سیما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (4 بهمن) در جلسه هماهنگی برنامه های جشن نور در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: جشن قرآنی نور با مشارکت شبکه قرآن و معارف صدا و سیما بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر 10 بهمن ماه در سالن فدک برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های جنبی و شاد برای انتقال مفاهیم انقلابی به نوجوانان و جوانان در این مراسم پیش بینی شده است، تصریح کرد: طبق تصمیم شبکه قرآن و معارف صدا و سیما 12 استان کشور با همکاری مراکز قرآنی این مراسم را برگزار خواهند کرد که استان اردبیل با توجه به شاخصه های قرآنی نیز یکی از برگزار کنندگان این مراسم خواهد بود.

 

سقا با بیان این مطلب که نشان دادن فعالیت های فاخر و ارزشمند قرآنی استان اردبیل یکی از اهداف این مراسم است، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآنی، تجلیل و بزرگداشت از مفاخر و اساتید قرآنی استان، توزیع بروشور، برگزاری میزگرد مسئولان قرآنی، تشکیل کارگروه کارشناسان قرآنی از برنامه های جنبی این مراسم بزرگ قرآنی خواهد بود.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که ورک شاپ با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی نیز پیش بینی شده است، یادآور شد: ‌رونمایی از کتاب هایی با موضوع قرآن کریم و برگزاری برنامه های شاد و متنوع از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

کد خبر 517621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha